بازسازی واحدهای مسکونی سیل زده در بوشهر چقدر هزینه برد؟

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: در راستای بازسازی واحدهای مسکونی مناطق سیل‌زده استان بوشهر ۶.۵ میلیارد تومان از محل حساب ۱۰۰ امام(ره) به حادثه دیدگان استان بوشهر پرداخت شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حمید حیدری‌بریدی مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر با بیان اینکه ۹۸۶ واحد مسکونی ویژه محرومان در استان بوشهر در حال ساخت است، اظهار داشت: تاکنون ۷۰ درصد این واحد‌ها به تعداد بیش از ۷۰۰ واحد مسکونی آن تکمیل و تحویل شده است.

او از اجرای طرح بهسازی مسکن در روستا‌های استان خبر داد و بیان کرد: در این راستا از ۷۷ هزار واحد مسکونی در روستا‌های استان بوشهر ۵۷ درصد آن‌ها تاکنون مقاوم سازی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر افزود: در این راستا ۱۵۰۰ واحد مسکونی دیگر برای محرومان استان بوشهر ابلاغ شده که ۵۰ میلیون تومان وام با بهره ۵ درصد و ۳۰ میلیون تومان هم به صورت بلاعوض پرداخت می‌شود.

حیدری از اجرای طرح هادی در روستا‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: در راستای این طرح، طرح‌های عمران روستایی اجرا می‌شود و اعتبارات این حوزه افزایش ۲۱ درصدی داشته و این در حالی است که امسال ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شد.

او به سیل آذرماه امسال در استان بوشهر اشاره کرد و افزود: در این حادثه ۶۱۰ واحد مسکونی نیاز به احداث مجدد دارد که عملیات بازسازی آن‌ها آغاز شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر با اشاره به آغاز تعمیر ۷۹۷ واحد مسکونی سیل‌زده افزود: در این راستا تجهیزات یک‌هزار و ۶۲۷ واحد مسکونی دچار خسارت شد که خدمات به این خانوار‌ها آغاز شده است.

حیدری با اشاره به تصویب اعتبارات لازم برای سیل‌زدگان تصریح کرد: در راستای بازسازی واحد‌های مسکونی مناطق سیل‌زده استان بوشهر ۶.۵ میلیارد تومان از محل حساب ۱۰۰ امام (ره) به حادثه دیدگان استان بوشهر پرداخت شده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.