سخنگو شورای شهر تهران گفت: اگر مدیران شهرداری به تذکر‌ات شورا پاسخ ندهند، بنده از شهردار طرح سوال خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران اظهار کرد: بنده در تاریخ ۲۱ دی ماه تذکری تحت عنوان عدم رعایت اصول حقوقی در یکی از تفاهم نامه‌ها در سازمان سرمایه گذاری به شهرداری دادم که در این تفاهم نامه سرمایه گذاری با مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون یورو پیش بینی شده است، با این حساب ۲۳ روز می‌گذرد که هنوز پاسخی دریافت نکردم.

وی ادامه داد: در ۱۴ دی ماه تذکری مبنی بر موضوع استخدام دستیاران مدیران شهرداری دادم، اما با گذشت ۳۰ روز، پاسخی از شهرداری به ما نرسیده است.

عضوشورای شهر تهران گفت: همچنین تذکر بنده به خانه نیما یوشیج هم بی جواب مانده است، بنده اگر در صحن تذکر بدهم و پاسخی دریافت نکنم از ظرفیت‌های قانونی دیگری استفاده خواهم کرد.

اعطا تاکید کرد: در هفته ۲ بار دوستان شهرداری در صحن حاضر می‌شوند، اما حضور آن‌ها چه کارکردی دارد؟ این حضور از روی عادت است یا به دنبال پیگیری موضوع هستند؟

وی در پایان گفت: اگر به این تذکر‌ها پاسخی داده نشود، بنده از شهردار طرح سوال خواهم کرد.

هاشمی پس از تذكر اعطا خطاب به شهردار تهران گفت: به این موضوع حق می‌دهم و مدتی است که شهرداری به تذکرات اعضای شورای شهر پاسخی نمی‌دهد.

وی تاكيد كرد: شهرداری در گذشته پاسخ کوتاه می‌داد هرچند که مورد قبول نبود اما در حال حاضر هیچ پاسخی نمی‌دهد. از شهرداری می‌خواهم که در ماه‌های باقی مانده جدی تر به تذکرات پاسخ داده شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار