مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: طرح «فجرانه پیک امید» برای دومین سال متوالی به مناسبت دهه فجر در مناطق عشایری، روستایی و کم برخوردار استان در حال برگزاری است.

وحید کیانی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: طرح فجرانه پیک امید به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برای دومین سال متوالی به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مناطق عشایری، روستایی و کم برخوردار استان در حال برگزاری است.

او با بیان اینکه در این طرح مربیان کتابخانه‌های سیار کانون خوزستان از ۱۲ تا ۲۱ بهمن‌ماه با سفر به مناطق عشایری، روستایی و کم برخوردار، جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌کنند، افزود: مربیان کانون در این طرح تا کنون با سفر به روستا‌های دهلیز یک از توابع حمیدیه، خماسی از توابع بخش مرکزی اهواز، روستا‌های مسیر اهواز – آبادان این طرح را اجرا کرده اند.

کیانی اظهار داشت: همچنین سفر به روستای امام صفی شهرستان هفتکل، و روستای ابوطیور یک منطقه شعیبیه شوشتر از دیگر برنامه‌های کانون در فجرانه پیک امید است و با اجرای برنامه‌های معرفی و اهدا کتاب، قصه‌گویی، نمایش فیلم، نمایش عروسکی، روخوانی کتاب، سرودخوانی، نمایش خلاق و برگزاری کارگاه‌های کاغذ و تا، نقاشی و بازی و سرگرمی شادی جشن‌های انقلاب را به کودکان و نوجوانان این مناطق هدیه کردند.

طرح «فجرانه پیک امید» برای اولین با یال گذشته برگزار شد و مربیان کتابخانه‌های سیار کانون خوزستان در قالب این طرح به مناطق مناطق عشایری و روستایی شهرستان‌های هویزه، مسجدسلیمان، رامهرمز، اندیمشک، بهبهان، دزفول، لالی، باغملک و ... حضور یافتند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.