مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل از آغاز طرح مشترک دامپزشکی و بسیج سازندگی در راستای واکسیناسیون بر علیه بیماری‌های مختلف دامی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهلول تکلوی، مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل از آغاز طرح مشترک دامپزشکی و بسیج سازندگی در راستای واکسیناسیون بر علیه بیماری‌های مختلف دامی در استان خبر داد و گفت: این طرح با هدف بهره گیری از توان و ظرفیت گسترده بسیجیان در مبارزه با بیماری‌های دام و طیور و ارتقاء سلامت و امنیت غذایی انجام شده و تا پایان دهه مبارک فجر در استان ادامه می‌یابد.

او با تاکید بر ظرفیت بی بدیل بسیج در محرومیت زدایی در روستا‌های دورافتاده و صعب العبور منطقه افزود: اجرای طرح‌های مشترک مایه کوبی و گسترش این همکاری‌ها قطعا نقش موثری در ارتقاء سلامت و بهداشت عمومی جامعه و حفظ و حراست از سرمایه دامی دارد.

به گفته مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل سطح همکاری‌های مشترک دامپزشکی و بسیج سازندگی و اجرای طرح‌های مشترک مایه کوبی در هفته دفاع مقدس، هفته بسیج و دهه فجر گسترش یافته و در اپیدمی برخی از بیماری‌ها که نیاز به همکاری، همیاری و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی استان است تشدید می‌شود و نمونه بارز آن را در اپیدمی بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در چندین سال گذشته در استان شاهد بودیم.

تکلوی ضمن تشکر از سازمان بسیج سازندگی استان ابراز امیدواری کرد: سطح این همکاری‌ها در راستای خدمات رسانی به روستائیان و دامداران منطقه به عنوان متولیان تولید پروتئین حیوانی بیش از پیش افزایش یابد و دامپزشکی به جد از این موضوع استقبال می‌کند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.