فرمانده سپاه عاشورا گفت:۵۷ هزار دانش آموز آذربایجان شرقی در بستر فضای مجازی شبکه شاد در قالب کاروان‌های راهیان نور عازم مناطق عملیاتی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سردار خرم فرمانده سپاه عاشورا صبح امروز در مراسم افتتاحیه اردوی راهیان نور مجازی در دبیرستان فردوسی تبریز با بیان اینکه فرهنگ راهیان نور به ما راه استقامت و ایستادگی آموخت گفت: رسالت راهیان نور شناساندن فرهنگ ایثار و شهامت است و نسل آتی بایستی بشناسند که وامدار چه رشادتها و ازخودگذشتگی‌هایی هستند.

سردار خرم افزود: همان طور که در اوایل انقلاب با یک غفلت ۸ سال داخل خاک‌های خود جنگیدیم تا دشمن را بیرون کنیم، امروز برماست که استکبار و دشمن را در خاک خود زمین گیر و تعقیب کرده تا تهدید را از مرز‌های خود دور بکنیم.

فرمانده سپاه عاشورا گفت: امروز استکبار با داشتن پیشرفته‌ترین سلاح‌های کشتار جمعی و زورگویی هایش ضرورت آگاهی و بصیرت پیش از پیش ما را نمایان می‌کند بنابراین آیندگان باید بدانند که آرامش کنونی نشات گرفته از چه حماسه‌هایی است.

پاشایی مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گفت: ۱۲۵ هزار نفر از دانش آموزان استان در طول ۸ سال گذشته به صورت حضوری از مناطق عملیاتی دیدن کرده اند.

او از راهیان نور به عنوان یکی از اقدامات ماندگار و تاثیر گذار فرهنگی و پرورشی یاد کرد و تداوم این مهم را امری ضروری دانست.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.