سرمربی تالو دانشگاه آزاد:

قهرمانی دانشگاه آزاد در لیگ ووشو ماحصل کار گروهی بود/ تیم پاس ناجا رفتار غیر حرفه‌ای نشان داد

فرشاد عربی سرمربی تالو دانشگاه آزاد درباره قهرمانی این تیم در لیگ ووشو توضیحاتی را بیان کرد.

فرشاد عربی سرمربی تیم تالو دانشگاه آزاد در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قهرمانی این تیم در لیگ ووشو اظهار کرد: تیم ما  یک ماه قبل از شروع مسابقات لیگ ووشو ۳ مرحله اردوی آماده سازی داشت و در این مدت تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و روند آماده سازی تیم از از لحاظ بدنی و روحی و روانی به بهترین شکل انجام شد و خدا را شکر به فینال مسابقات راه یافتیم. ما در بخش تالو توانستیم با نتیجه ۵ بر صفر برابر تیم پاس ناجا پیروز شویم و نتیجه خوبی به دست آوردیم.  

او ادامه داد: پیروزی تیم دانشگاه آزاد در بخش تالو  ماحصل کار گروهی بود و از لشگری و محسنی مسئولان دانشگاه آزاد تشکر می‌کنم. آن‌ها هر آنچه ما  برای اردو نیاز داشتیم، فراهم کردند و بدون دغدغه توانستیم تمرینات خود را پشت سربگذاریم و این موضوع باعث شد که قهرمانی در لیگ ووشو  را به دست آوریم.  

قهرمانی دانشگاه آزاد در لیگ ووشو ماحصل کار گروهی بود/ تیم پاس ناجا رفتار غیر حرفه‌ای نشان داد

تیم پاس ناجا روحیه خود را از دست داد

عربی درباره  حضور نیافتن تیم پاس ناجا برابر تیم دانشگاه آزاد در فینال لیگ ووشو، گفت: به نظرم تیم پاس ناجا رفتار غیرحرفه‌ای  داشت و آن‌ها به جای اینکه در بازی فینال حضور یابند و تلاش کنند تا  ۹ امتیاز بخش ساندا را به دست آورند، اما روحیه خود را باختند و  در مسابقه شرکت نکردند. به هر حال  با اقتدار در بخش تالو ۵ امتیاز گرفتیم و در مجموع  توانستیم ۱۴ بر صفر بازی فینال لیگ ووشو را پیروز شویم. خوشبختانه همه مسائل به بهترین شکل انجام شد و فکر می‌کنم اگر تیم ساندای دانشگاه آزاد در مسابقه فینال شرکت می‌کرد به طور حتم ما می‌توانستیم این تیم را شکست بدهیم و خیلی اتفاق خاصی در نتیجه نهایی رخ نمی‌داد.  

رفتار تیم پاس ناجا  باعث ایجاد خسارت به فدراسیون ووشو شد 

او افزود: رفتار  تیم دانشگاه آزاد باعث شد که آن‌ها خسارت مالی هم به فدراسیون ووشو بزنند. زمانی که حامیان مالی از تیم‌ها حمایت می‌کنند، انتظار دارند که در رسانه‌ها دیده شوند و قرار بود مسابقه فینال ووشو در شبکه ۳ تلویزیون  به صورت زنده پخش شود، اما اقدام تیم دانشگاه آزاد باعث شد که بازی فینال پخش مستقیم نشود. این موضوع  برای باشگاه‌ها و ورزشکاران ناراحت کننده است و دوست داشتند که دیده شوند، اما این اتفاق رخ نداد.

ملی پوشان در لیگ ووشو عملکرد خوبی داشتند 

عربی درباره اینکه عملکرد ملی پوشان ووشو را چطور دیده است، گفت: من همه بازی‌های لیگ ووشو را رصد و بررسی کردم و دیدم  که تیم‌های ووشو، جوانانی را به این مسابقات آوردند که خیلی باانگیزه مسابقه می‌دادند و یکی، ۲ ورزشکار  به  لحاظ بدنی خیلی خوب بودند و آینده درخشانی در بزرگسالان دارند. اکثر ملی پوشان در لیگ ووشو خوب ظاهر شدند. همچنین با وجود اینکه  وقفه طولانی مدت بعد از کرونا باعث شده بود که ورزشکاران نتوانند مسابقه بدهند، اما لیگ ووشو باعث شد که آن‌ها  هدفمند تمرین کرده و در این مسابقات حضور پیدا کنند.  

لیگ ووشو در سطح مسابقات جهانی برگزار شد 

سرمربی تیم تالو دانشگاه آزاد درباره نحوه برگزاری لیگ ووشو گفت: امسال لیگ ووشو بسیار حرفه‌ای برگزار شد و امکانات  مسابقات  از جمله هتل و سالن تمرین بی نظیر بودند و همه شرایط  به بهترین شکل فراهم شدند. همچنین مسابقات  از لحاظ کیفی در سطح جهانی برگزار شد و فکر می‌کنم این موضوع بر روی جوانان ما تاثیرمی گذارد.  زمانی که جوان ۱۸ ساله سیستم مسابقات را می‌بیند که شبیه مسابقات جهانی است و این موضوع را تجربه می‌کند به طور حتم با استرس در  مسابقات جهانی حضور پیدا نمی‌کند و خیلی با اعتماد به نفس کار خود را پیگیری می کند. جا دارد از صدیقی رئیس فدراسیون ووشو  تشکر ویژه‌ای کنم که خیلی متفاوت و ویژه این مسابقات را برگزار کرد و همه چیز بی نقص بود. همچنین از خانی رئیس کمیته مسابقات ووشو و همکارانش قدردانی می‌کنم که برنامه بازی‌های لیگ ووشو را به بهترین شکل اجرا کردند.  

عربی درباره اینکه برای  تیم ملی تالو چه برنامه‌هایی در نظر دارد، گفت: طبق برنامه مسابقات انتخابی تیم ملی تالو روز ۲ الی ۶ اسفند ماه در قشم برگزار می‌شود و نفرات مدال آور به اردو دعوت می‌شوند. همچنین زمانی که تاریخ دقیق مسابقات آسیایی و جهانی مشخص شد، ما براساس آن تاریخ برنامه ریزی لازم را می‌کنیم تا اردو‌های آماده سازی خود را برگزار کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار