وزیر امور خارجه ژاپن اعلام کرد این کشور به دنبال اقدامات دیپلماتیک برای حل و فصل مسائل مربوط به برنامه هسته ای ایران است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «توشیمیتسو موتگی» وزیر امور خارجه ژاپن روز سه‌شنبه گفت این کشور به دنبال اقدامات دیپلماتیک برای حل و فصل مسائل مربوط به برنامه هسته‌ای ایران است.

«توشیمیتسو موتگی» در یک کنفرانس خبری در این خصوص خاطرنشان کرد: ”کشور ما در صدد تلاش‌های دیپلماتیک و همچنان متکی به روابط همراه با اتحاد با آمریکا و در عین حال احیای روابط دوستانه سنتی با ایران است“.

او افزود: چگونگی گسترش روابط آمریکا و ایران در دوره ریاست جمهوری بایدن، اکنون برای ژاپن ضروری است و توکیو به اجرای توافق هسته‌ای با ایران امیدوار است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جعفری
۲۳:۴۲ ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
اگر ژاپنی ها زورشون به أمریکا میرسید میتونستند از کشورشون بیرون کنند. نه نمیتونن به امریکا بگویند که غلط کرده باید. از ایران عزرخواهی کند چون عالم و ادم میدونه ایران تاکنون تو. مسیر برجام بوده و هست این امریکا بود شرکشی و قلدری میکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
امیدوارم ژاپن بیاد و میانجی بشه و این بهانه های دولت کم بشه. سالها همه جور ظلم داریم میبینیم به بهانه تحریم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
ژاپن پس از جنگ جهانی توسط آمریکا تا به امروز اشغال شده و هنوزم آمریکا سربازانش را از ژاپن خارج نکرده و هر از چندگاهی مردم ژاپن به خاطر تعرض سربازان آمریکایی به زنان ژاپنی تظاهرات می کنن اما صداشون به جایی نمی رسه. اگر ژاپن خیلی هنر داره مشکلات خودش را با آمریکا حل کنه.
آخرین اخبار