روانخواه: حضور در نساجی باعث افتخارم است

امید روانخواه مربی جدید تیم فوتبال نساجی مازندران درباره حضورش در این تیم شمالی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امید روانخواه مربی جدید تیم فوتبال نساجی مازندران اظهار کرد: برای من باعث افتخار است که توانستم با باشگاه نساجی قرارداد ببندم و دوره‌ای از مربیگری ام را در این باشگاه باشم. من ۳ فاکتور برای انتخاب تیم خود  در نظر دارم که این عوامل در باشگاه نساجی وجود دارد. واقعا دوست داشتم در تیم پرهوادار مربیگری کنم و سابقه بازی در تیم پرهوادار را دارم و می‌دانم چه لذتی دارد.  

او ادامه داد: حضور در تیم‌های پرهوادار این مزیت را دارد که ما را می‌بینند و مردم کار‌های صورت گرفته را پیگیری می‌کنند و  این موضوع انگیزه بیشتری برای کار کردن به ما می‌دهد و این شرایط را تیم نساجی دارد. علاوه بر این، این تیم شمالی هواداران خیلی خوب و پرشوری دارد که امیدوارم زودتر از شرایط تیم خود لذت ببرند. باشگاه نساجی در بخش خصوصی ساختار حساب شده‌ای دارد و در این چند سال خیلی خوب کار کردند.

روانخواه گفت: همچنین کار کردن در کنار جلالی یکی از مربیان باتجربه و با دانش فوتبال کشورمان خیلی خوب است و انتخاب مناسبی برای من محسوب می‌شود. امیدوارم من در کنار این گروه خوب بتوانم کمک کنم تا زودتر تیم از این شرایط خارج شود و کادر فنی، بازیکنان و هواداران با استرس کمتری مسابقات لیگ برتر را پیگیری کنند.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار