فیاض گفت: روزانه بیش‌از پنج هزار جعبه دارو در سیستان و بلوچستان در راستای توزیع عادلانه دارو و پوشش‌ حداکثری داروخانه‌های استان توزیع می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محسن فیاض دستجردی مدیر عامل شرکت آدورا طب در حاشیه نشست افتتاح مرکز توزیع دارو شرکت آدورا با اشاره به توزیع عادلانه دارو در کشور اظهارداشت: مرکز توزیع داروی زاهدان بیست و پنجمین مرکز توزیع شرکت آدورا طب محسوب می‌شود که با مساحت ۴۵۰ مترمربع و گنجایش بیش از ۴۴۰ پالت از انواع دارو با بکارگیری آخرین استانداردهای روز دنیا به بهره‌برداری رسیده است.

او  افزود: با افتتاح این مرکز، شرکت آدورا طب در سیستان و بلوچستان خدمات خود را با امکانات و ظرفیتی همچون مراکز استانی یزد، رشت و قزوین ارائه می‌دهد.

مدیرعامل شرکت آدورا طب تصریح کرد: این مرکز دارای ناوگان جدید و مجهز به تمامی تجهیزات به روز و استاندارد توزیع با کیفیت دارو است که برای تامین نیروی انسانی در این مرکز بصورت ۱۰۰ درصد از توان بومی استفاده شده و هم‌اینک برای شروع به فعالیت برای ۱۶ نفر اشتغالزایی بصورت مستقیم و فرصت‌های فراوانی را برای اشتغالزایی غیرمستقیم فراهم کرده است.

او  خاطر نشان کرد: شرکت پخش سراسری آدورا طب (سهامی خاص) در سال ۱۳۸۷ تاسیس شد و فعالیت خود را با هدف توزیع و فروش کالاهای دارویی و بهداشتی آغاز کرد.

فیاض دستجردی اظهارداشت: هم‌اینک آدورا طب به عنوان بزرگترین شرکت خصوصی توزیع کننده محصولات دارویی و سومین شرکت برتر این صنعت با ۲۵ مرکز توزیع در سطح کشور و ارائه خدمات به بیش از ۱۲ هزار داروخانه و مرکز درمانی جهت توزیع مناسب دارو در حمایت از بیماران ایرانی مشغول به فعالیت است.

او  افزود: شرکت آدورا طب در کنار داروسازی دکتر عبیدی و کوبل دارو یکی از اعضای گروه کوبلا است که به عنوان شرکت پخش سراسری، ماموریت توزیع با کیفیت دارو به بیش از ۱۲ هزار داروخانه، بیمارستان و مرکز درمانی در سراسر کشور را به عهده دارد.

عضو هیت مدیره شرکت آدورا طب نیز در این نشست با اشاره به اهمیت دسترسی سریع و ساده بیماران به دارو اظهارداشت: آنچه که در شرکت آدورا طب اهمیت دارد توزیع با کیفیت دارو و دسترسی تمامی بیماران به دارو است در این راه با افتتاح مرکز توزیع دارو در زاهدان شرکت آدورا طب بیش از ۶۰۰ قلم از انواع دارو و تجهیزات درمانی را در ۸۵ درصد از مناطق سیستان و بلوچستان در کمتر از ۲۴ ساعت از ثبت درخواست به مراکز درمانی و داروخانه‌ها تحویل خواهدداد.

دکتر علی مهدیان گفت: با افتتاح این مرکز، زمان ثبت درخواست تا تحویل دارو به داروخانه در شهر زاهدان به ۱۲ ساعت کاهش یافته و طی برنامه ریزی های انجام شده در سال پیش رو، قریب به ۳۰۰ داروخانه استان تحت پوشش این مرکز قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار