مدافع تیم فوتبال رئال مادرید به احتمال فراوان فصل آینده این تیم را به مقصد تیمی در انگلیس و یا فرانسه ترک خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سرخیو راموس کاپیتان ۳۴ ساله تیم ملی اسپانیا و تیم فوتبال رئال مادرید پس از تمدید نکردن قرارداد خود با باشگاه رئال مادرید و همچنین مشکلات فراوانی که با مدیریت این باشگاه فلورینتینو پرز پیدا کرده بود به نظر می‌رسد که تصمیم به خروج از این تیم در انتهای فصل گرفته است.

اما بعد از تمدید نکردن قرارداد سرخیو راموس با رئال مادرید هر روز خبر از پیشنهاد تیمی به این ستاره اسپانیایی می‌شود پیشنهاد‌هایی که به نظر می‌رسد که جدی‌ترین آن‌ها از انگلیس و منچستریونایتد و همچنین تیم متمول پاری سن ژرمن باشد.

در همین رابطه شب گذشته خبری منتشر شد که راموس مقصد بعدی خودش که تیم منچستریونایتد است را انتخاب کرده و حتی در مورد دستمزد هفتگی خود نیز با این تیم به توافق رسیده است.

اما امروز و با لایک کردن پست‌های که درباره خروج او از رئال مادرید بود و حتی فالو کردن بازیکنان تیم پاری سن ژرمن در صفحه مجازی خود به شایعات خروج خود از رئال مادرید و پیوستن به تیم پاریسی دامن زد.

اما چیزی که به نظر می‌رسد این است که خروج از رئال مادرید توسط راموس جدی است و به احتمال فراوان او این تیم را در پایان فصل ترک خواهد کرد.

خروجی که می‌تواند باعث نقل و انتقالی هیجان انگیز به تیم دیگری توسط این ستاره اسپانیایی در فصل آینده فوتبال اروپا شود.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار