رهبر جنبش انصارالله: پایبندی به مبانی اسلامی رمز مقاومت ۶ ساله مردم یمن است

رهبر جنبش انصارالله در پیامی، پایبندی به مبانی اسلامی را رمز مقاومت ۶ ساله مردم یمن در برابر سخت‌ترین تجاوز و شدیدترین محاصره توصیف کرد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن بیانیه‌ای به مناسب سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها منشر کرد.

رهبر انصارالله ضمن  تبریک میلاد حضرت زهرا (س) گفت: ظهور نمونه‌های بسیار متعالی از زنان مانند حضرت مریم و حضرت فاطمه نشانه‌ای آشکار از کرامت زن نزد خدای متعال است.

بدرالدین الحوثی تاکید کرد: خطرناکترین چیزی که دشمنان اسلام برای آن تلاش می‌کنند، ضربه زدن به مبانی اصولی، اخلاقی، ارزشی و تلاش برای فاسد کردن آن است.

وی افزود: دشمنان امت اسلامی، فاسد کردن جوامع اسلامی را بزرگترین ابزار خود برای سیطره بر آن‌ها می‌دانند. ممانعت از تلاش‌های خصمانه شیطانی و حفظ جدی مبانی، آموزه‌ها و ارزش‌های اخلاقی اسلامی تنها راه محافظت از جوامع اسلامی و هدایت آن به خیر و صلاح است.

رهبر جنبش انصارالله گفت: تمدن اسلامی بر قاعده تعالی و اصلاح انسان بدون از بین بردن ارزش‌های انسانی و اخلاقی مبتنی است. جامعه یمن با هویت ایمانی خود شایسته است که یک جامعه الگو در پایبندی به آموزه‌های ایمانی حافظ جوامع در مقابل مفاسد و رذیلت هاست. بدون وجود مبانی ایمانی و آموزه‌های الهی جوامع ما نمی‌توانست تا این حد به ثبات و پایدرای و فداکاری و وحدت برسد.

بدرالدین الحوثی در پایان این بیانیه تاکید کرد: پایبندی مردم ما به مبانی ایمانی موجب شده تا خداوند آن‌ها را کمک کرده و بتوانند شش سال تمام مقابل سخت‌ترین تجاوز و شدیدترین محاصره تاریخ مقاومت کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار