رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی گفت: صدور احکام جعلی بزرگترین معضل فدراسیون ورزش‌های رزمی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی با بیان اینکه صدور احکام جعلی بزرگترین معضل این فدراسیون است، گفت: برنامه‌ای ایجاد کردیم که به راحتی احکام معتبر و سوابق ورزشکاران و آمار کلی رزمی کاران را می‌توان از فدراسیون استعلام گرفت.

یوسف بهتری افزود: فدراسیون انجمن ورزشی‌های رزمی در ۱۲۳ سبک فعالیت دارد که به تایید وزارت ورزش و جوانان رسیده است و ما نیز به اداره‌های کل تحت پوشش این وزارتخانه ابلاغ کرده ایم و هر سبکی خار ج از تعداد باشد غیر قانونی است و تحت پیگرد قرار خواهند گرفت.

او با اشاره به اینکه به خاطر شیوع ویروس کرونا این فدراسیون نتوانست مسابقات کشوری خود را برگزار کند اظهار داشت: همچنین برگزاری اردو‌ها با مشکل مواجه شد، اما همین محدودیت‌ها تبدیل به فرصتی شد که ما به سمت برگزاری آموزش مربیان و کلاس داوری در فضای اجتماعی برویم.

رئیس فدراسیون رزمی در مورد هیات استان فارس هم گفت: استان فارس در بخش بیمه‌های ورزشی ورزشکاران جزء هیات‌های برتر کشور است و در بعد همگانی نیز موفق عمل کرده است.

عباس حاجی زاده مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان فارس با اشاره به فعالیت برخی سبک‌های غیرقانونی در استان فارس، گفت: با جدیت با این موضوع برخورد می‌کنیم و از رئیس هیات انجمن ورزش‌های رزمی فارس می‌خواهیم با افرادی که با تبلیغ این سبک‌ها سعی در فریب مردم و دادن گواهی‌های جعلی دارند برخورد لازم را داشته باشند و ما نیز تمام و کمال از هیات استان پشتیبانی می‌کنیم.

حاجی‌زاده افزود: در حال حاضر ۴۰ سبک مجاز رشته‌های رزمی در استان فارس مشغول به فعالیت هستند که می‌تواند مردم را علاقه‌مند کرده و استعداد‌های مختلف را به سمت ورزش رزمی سوق داده و به ما در توسعه ورزش همگانی و قهرمانی کمک شایانی کند.

او ادامه داد: امروز هشت طرح تخصصی ورزشی از جمله خانه رزمی به همت سپاه فجر افتتاح می‌شود که این موضوع تنها در راستای تعامل با دستگاه‌ها و هدایت آن‌ها به سمت کار‌های تخصصی در امر ورزش بوده که پیش از این در شهرداری و آموزش و پرورش نیز محقق شده و اگر حمایت دستگاه‌ها همیشگی باشد و چرخ دنده‌های ورزش با هم بچرخد شاهد آینده‌ای بهتر برای توسعه ورزش در ایران خواهیم بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار