مشاور بانوان کمیته امداد البرز گفت: اشتغال زایی گام موثری در کاهش فقر و توانمندسازی اقتصادی برای زنان سرپرست خانوار است.

سمیه وادی خیل مشاور بانوان کمیته امداد البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، بابیان این که یکی از اساسی‌ترین فعالیت‌های کمیته امداد پایدارسازی طرح‌های خوداشتغالی زنان سرپرست خانوار است؛ گفت: طبق مصوبه ستاد بزرگداشت مقام مادر و روز زن در ایام‌الله دهه فجر تعدادی از مشاوران امور زنان و خانواده دستگاه‌های اجرایی استان از طرح‌های موفق خوداشتغالی زنان سرپرست خانوار کمیته امداد بازدید کردند.

مشاور بانوان کمیته امداد البرز با اشاره به توانمندسازی اقتصادی با ایجاد اشتغال برای خانواده‌های موردحمایت کمیته امداد افزود: اشتغال‌زایی و کسب درآمد گام مؤثری در کاهش فقر و در امتداد تحقق جهش تولید دارد.

وادی خیل با توجه این که نظارت بر طرح‌های اشتغال شامل تمامی فرایند قبل، حین و بعد از اجرای طرح است،گفت: نظارت، مشاوره و ارائه راهنمایی‌های فنی و تخصصی به مددجویان باعث فراهم شدن زمینه توانمندسازی اقتصادی و کارآفرین شدن آن‌ها شده است.

او افزود: تحقق توانمندسازی خانواده‌های موردحمایت از طریق مشاوره شغلی ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی انجام و هرساله تعدادی از مددجویان با این شرایط صاحب شغل می‌شوند.

انتهای پیام/ ر. ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.