توزیع ۳۰ فقره کمک جهیزیه به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) در اندیمشک

مدیر موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها شعبه اندیمشک گفت: به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) ۳۳ کمک جهیزیه میان نوعروسان نیازمند توزیع شد.

زهرا شکری مدیرموسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها شعبه اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به مناسبت میلادحضرت زهرا (س) طی مراسمی ۳۰ فقره کمک جهیزیه میان نوعروسان نیازمند اندیمشکی که از سوی مرکز خیریه آبشار عاطفه‌ها شناسایی شده بودند، توزیع شد.

او افزود: این جهیزیه‌ها شامل، فرش، اجاق گاز، ماشین لباس شویی، سرویس آکروپال، جاروبرقی، پتو و ... به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان که از سوی خیران خوزستان جمع اوری شده بود، به ترتیب نیاز نوعروسان میان آن‌ها اهدا شد.

شکری بیان داشت: جوانان باید به ظواهر مادی و ارزش‌های کاذب در ازدواج بی توجه باشند، ازدواج امر مقدسی است، توجه به ارزش‌های ظاهری نظیر مهریه، جهیزیه، برگزاری مراسم و تشریفات ازدواج، به خصوص در این شرایط بد اقتصادی زمینه را برای بروز کدورت‌ها و مشکلات خانوادگی به وجود می‌آورد.

مدیر موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها شعبه اندیمشک، تصریح کرد: به مناسبت روز مادر، از ۵ مادر تحت پوشش این موسسه که بسیار زحمتکش و کم بضاعت بودند، تقدیر و به آن‌ها کارت هدیه اهدا شد، و همچنین از ۴ مادر شهید مدافع حرم، امنیت و دوران دفاع مقدس این شهرستان نیز تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.