معاون امور اقتصادی استاندار گفت: ۵ طرح عمرانی و اقتصادی به نمایندگی از ۲۰ طرح در شهرستان بهمئی کلنگ زنی و افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، صمیمی دوست معاون امور اقتصادی استاندار در آئین بهره برداری و کلنگ زنی ۲۰ طرح در شهرستان بهمئی گفت: طرح‌های اقتصادی بهره برداری شده در شهرستان بهمئی ۱۰۰ فرصت شغلی ایجاد می‌کنند.

صمیمی دوست با اشاره به اینکه برای تکمیل و راه اندازی این طرح‌ها ۱۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است افزود: خدمت رسانی به مناطق مختلف، برطرف کردن محرومیت ها، توسعه شهری و روستایی با توجه به ظرفیت‌های مختلف عمرانی و اقتصادی و توسعه راه‌ها از مهم‌ترین برنامه های دولت و به ویژه مسئولان با هدف شکوفایی استان کهگیلویه وبویراحمد در حوزه‌های مختلف است.

حکمت الله سنایی فرماندار بهمئی با اشاره به اینکه در این آیین ۴ طرح به نمایندگی از ۱۶ طرح در این شهرستان با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال افتتاح شد، گفت: از ۱۷ طرح افتتاحی در شهرستان بهمئی، ۱۸ طرح عمرانی و ۵ طرح هم اقتصادی و خدماتی است.
 
حکمت الله سنایی افزود: هدف از اجرای این طرح‌ها حمایت از مردم مناطق مختلف، جلوگیری از مهاجرت روستائیان و عشایر به شهر‌ها و رونق تولیدات محلی و بومی در روستا‌ها، خدمت رسانی به مناطق محروم و قشر ضعیف این مناطق است.

فرماندار بهمئی بیان کرد: امروز از طرح چمن مصنوعی شهرک ولیعصر، طرح بزرگ بند سنگی ملاتی کت و مدرسه شهید حاج قاسم سلیمانی واقع در مسکن مهر لیکک بهره برداری و عملیات طرح توسعه و تامین برق شهرستان بهمئی  هم آغاز شد.
 
برای کلنگ زنی ۴ طرح، ۷۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.
 
گفتنی است عمده این طرح در حوزه اقتصادی، عمرانی، خدمات اجتماعی، روستایی، آموزشی و راه است.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.