امروز در سینمای رسانه برج میلاد، دو فیلم سینمایی «زالاوا» و «مصلحت» نمایش داده می‌شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز در چهارمین روز از سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در سینمای رسانه برج میلاد، دو فیلم سینمایی «زالاوا» و «مصلحت» نمایش داده می‌شوند.

فیلم سینمایی «زالاوا» به کارگردانی ارسلان امیری و تهیه کنندگی روح الله و سمیرا برادری است. سمیرا برادری در مصاحبه‌ای گفته که این فیلم در ژانر کمدی وحشت ساخته شده است.

در این اثر بازیگرانی، چون نوید پورفرج، هدی زین العابدین و پوریا رحیمی سام نقش آفرینی می‌کنند.

«زالاوا» و «مصلحت» فیلم‌های چهارمین روز فجر ۳۹/ قصه‌هایی که در دهه ۵۰ و ۶۰ می‌گذرد

در خلاصه داستان این فیلم آمده: «زالاوا» در دهه پنجاه شمسی می‌گذرد و راوی اتفاقی است که باعث ترس مردم شده و رئیس پاسگاه تلاش می‌کند تا امنیت را به روستا بازگرداند.

فیلم سینمایی «مصلحت» هم با نام‌های قبلی «پدری» و «مصلحت نظام» به کارگردانی حسین دارابی و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه ساخته شده است.

فرهاد قائمیان، وحید رهبانی، مهدی حسینی نیا، نازنین فراهانی، مجید نوروزی، امیر نوروزی، سهی بانو ذوالقدر، مهدی فریضه، علی دل پیشه، حسین تسعیری، مجید جعفری و وحید نفر در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند.

«زالاوا» و «مصلحت» فیلم‌های چهارمین روز فجر ۳۹/ قصه‌هایی که در دهه ۵۰ و ۶۰ می‌گذرد

حسین دارابی پیش از این با کارگردانی آثار کوتاهی مانند «علمک»، «دایو»، «مادربزرگ»، «سفره» و... توانسته جوایز متعدد داخلی و خارجی از جمله را کسب کند که جایزه بهترین فیلم از جشنواره مذاهب امروز ایتالیا، جشنواره کورتی داسوگنی ایتالیا، جشنواره بین المللی فیلم کوتاه ۱۰۰ و جشنواره مردمی عمار و حضور در جشنواره‌هایی مانند کلوژ رومانی، سلولارت آلمان، نِیشنز اتریش، استونی بروک نیویورک و… از جمله حضور‌های بین المللی دارابی در مقام کارگردان بوده است.

این فیلم که داستانش در دهه ۶۰ می‌گذرد، درباره یکی از مقامات قضایی اول انقلاب است که در پرونده‌ای ناگزیر از صدور حکم برای یکی از فرزندانش می‌شود. شاید بتوان حدس زد تهیه کننده «دیدن این فیلم جرم است» دوباره در «مصلحت» سراغ سوژه‌ای ملتهب رفته است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.