سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد درباره آخرین وضعیت این تیم قبل از بازی روز جمعه برابر ملی حفاری اهواز توضیحاتی را بیان کرد.

مجید مرتضایی سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی روز جمعه این تیم در برابر ملی حفاری اهواز در چارچوب هفته نهم مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر در تعطیلات نیم فصل اول تمرینات بسیار خوبی را برگزار کردیم و جمعه باید به مصاف ملی حفاری برویم که در بازی گذشته خود موفق به پیروزی شد. بازی با ملی حفاری آن هم در خانه این تیم قطعا برای ما بسیار سخت و نفسگیر خواهد بود. به هر حال امیدوارم در پایان بتوانیم با دست پر از زمین مسابقه خارج شویم.


بیشتر بخوانید


سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد افزود: خدا را شکر ۲ بازیکن مصدوم تیممان که قبلا غایب بودند الان شرایط بهتری دارند و ما می‌توانیم در بازی روز جمعه از آن‌ها استفاده کنیم، اما محمد بیضایی نژاد یکی از بهترین بازیکن خودمان را به دلیل مصدومیت همچنان در اختیار نداریم. در هر صورت امیدوارم در برابر ملی حفاری بتوانیم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشته و با دست پر به مشهد برگردیم.

مرتضایی ادامه داد: اینکه برخی می‌گویند، ملی حفاری به خاطر آنکه در نیم فصل اول بیشتر بازی هایش را باخته است و به همین دلیل بازی ما با این تیم آسان خواهد بود، به هیچ عنوان درست نیست. ملی حفاری همیشه قابل احترام بوده و یک تیم فوق العاده سخت کوشی است که تا آخرین لحظه برای پیروزی مبارزه می‌کند. تساوی این تیم در برابر مس سونگون گویای این مسئله است و نشان می‌دهد که ما روز جمعه بازی آسانی نخواهیم داشت. به هر حال تیم ما به ۳ امتیاز این مسابقه بسیار نیاز دارد و قطعا تمام تلاشمان را به کار خواهیم گرفت تا پیروز این بازی باشیم.  

سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد درباره اینکه آیا بازیکن جدیدی جذب کرده اید یا خیر بیان داشت: هنوز موفق نشدیم بازیکن جدیدی جذب کنیم. ما پیش از این با ۳ بازیکن صحبت‌هایی را انجام داده بودیم، اما به توافق نرسیدیم. هر چند در تیممان بازیکنان بسیار خوبی حضور دارند، اما برای پر کردن نقاط ضعفمان همچنان به دنبال جذب بازیکن هستیم و چون تعداد بازیکنانمان کم است و به خاطر فشردگی بازی‌ها یک بازیکن جایگزین نیاز داریم. به هر حال امیدوارم با تلاش باشگاه بتوانیم یک بازیکن جدید جذب کنیم.


بیشتر بخوانید


مرتضایی همچنین درباره جدایی مسعود محمدی دروازه بان ملی پوش فرش آرا گفت: مسعود محمدی به خاطر برخی مشکلات شخصی شدیدی که داشت، تصمیم گرفت از تیم جدا شود. او می‌خواست در نزدیکی‌ها ورامین بازی کند و به همین دلیل به تیم کراپ الوند پیوست. با این حال ما ۲ تا دروازه بان بسیار خوب داریم. یکی علی رحیمی که سابقه حضور در تیم ملی کشورمان را دارد و دیگری هم علی نیکنام است که در تیم ملی زیر ۲۰ سال حضور داشت و به همراه این تیم موفق شد در مسابقات جام ملت‌ها به مقام سومی دست پیدا کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار