مربی تیم فوتبال تراکتور تبریز در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس، درباره این دیدار توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس چمنیان، مربی تیم فوتبال تراکتور تبریز در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: تیم ما ۱۳ هفته از لیگ برتر را پشت سر گذاشته است و از اولین مسابقه که برابر تیم نفت مسجد سلیمان برگزار کردیم تا آخرین بازی با آلومینیوم اراک، هیچ مسابقه ساده‌ای نداشتیم.

چمنیان ادامه داد: بازی برابر همه تیم‌های لیگ برتر در لیگ امسال سخت است و به طور کلی، ویژگی لیگ امسال پشت سر گذاشتن مسابقات سخت و فشرده است.  به طور طبیعی بازی فردا برابر پرسپولیس برای ما مهم است، زیرا پرسپولیس تیم باتجربه و منظمی محسوب می‌شود. در چند سال گذشته کمترین تغییر روی ساختار فنی پرسپولیس، از جمله نیمکت و بازیکنان این تیم ایجاد شده است. آن‌ها چند سال است که در کنار هم بازی می‌کنند و به همین دلیل به یک تیم هماهنگ تبدیل شده اند.

مربی تراکتور تبریز افزود: قطعا دیدار دشواری برابر پرسپولیس خواهیم داشت، اما تلاش مضاعف می‌کنیم که تیم تراکتور را در بالای جدول حفظ کنیم. تیم ما هفته گذشته با وجود شایستگی نتوانست برابر آلومینیوم  به پیروزی برسد و بازیکنان ما در ضربات آخر دقت لازم را نداشتند. به همین دلیل تلاش کردیم که در فاصله  بازی آلومینیوم تا بازی با پرسپولیس، روی آمادگی ذهنی بازیکنان کار کنیم.

او با اشاره به برنامه‌های تیمش برای مهار خط حمله پرسپولیس گفت: کنترل پرسپولیس در خط حمله اولویت ما در این بازی محسوب می‌شود، زیرا این تیم در خط حمله خیلی خطرناک است و با تمرکز در خط دفاع قصد داریم مهاجمان حریف را کنترل کنیم. ما بازیکنان باتجربه‌ای داریم و امیدوارم فردا بیشترین کارایی را در خط دفاعی داشته باشیم و در بخش حمله هم از فرصت‌های گلزنی استفاده کنیم.

مربی تراکتور گفت: ارائه بازی تماشاگر پسند و رسیدن به دروازه حریف برنامه ما برای بازی فردا است و امیدوارم در ضربات آخر دقت بازیکنان ما بیشتر باشد و بتوانیم از فرصت‌هایی که به دست می‌آوریم استفاده کنیم. به نظرم در بازی فردا لحظه‌ها تعیین کننده است و کیفیت ضربات آخر بازیکنان و اشتباه کمتر اهمیت دارد. این فصل به خاطر اشتباهاتمان در خطوط حمله و دفاع، به اندازه کافی تنبیه شدیم  و امیدوارم در ۲ بازی پایانی تا نیم فصل اول لیگ برتر، بتوانیم از اشتباهاتمان درس عبرت بگیریم و بازی‌های آخر را با کسب بیشترین امتیاز ممکن به پایان برسانیم. امیدوارم در فاصله بین ۲ نیم فصل بتوانیم با برطرف کردن نقاط ضعف تیم و ترمیم و بهبود ویژگی‌های تاکتیکی، برای نیم فصل دوم آماده شویم.


بیشتر بخوانید:


او در پایان بیان کرد: کمیته انضباطی هنوز درباره سعید مهری تصمیم نهایی خود را اعلام نکرده است و متاسفانه نمی‌توانیم از این بازیکن استفاده کنیم. با توجه به این که مهری مستحق محرومیت نیست و مرتکب رفتار غیر اخلاقی نشده، خواستار این هستیم که کمیته انضباطی زودتر تصمیم بگیرد. حمید بوحمدان را هم به دلیل ۴ اخطاره بودن در اختیار نداریم و بقیه بازیکنان در بازی فردا حضور دارند. مصدومان ما هم به بازی رسیدند و در لیست  حضور دارند و اگر لازم باشد، از آن‌ها استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار