رئیس فدراسیون کشتی، گفت: کشتی ورزشی است که بدن را قوی و در عین حال اخلاق را هم تقویت می کند و بچه ها باید قهرمانان را بشناسند و تاریخ آن ها را بخوانند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی رضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی،  ایرا در سفر خود به شهر شیراز در ارتباط زنده با فرهنگیان و دانش آموزان استان فارس، گفت: با تعطیلی مدارس و برگزاری کلاس‌ها در فضای مجازی و به صورت آنلاین و قبل از آن زندگی‌های آپارتمان نشینی، نوجوانان در معرض کم تحرکی قرار گرفتند و ناخودآگاه دانش آموزان پشت میز نشین شدند و میزان فعالیت جسمی آن ها به حداقل رسید و باید به این مهم توجه ویژه شود.

او، بیان کرد: لازم است تا ورزش همگانی به عنوان یک نیاز در خانواده‌ها در کنار دیگر برنامه‌های مهم آموزشی و پرورشی قرار گیرد.

دبیر، با اشاره به آموزش مجازی دانش آموزان و سختی‌هایی که به مادران تحمیل شده است از دانش آموزان درخواست کرد که این روزها بیشتر از قبل رعایت حال مادران خود را بکنند.

رئیس فدراسیون کشتی ایران با تاکید بر لزوم مطالعه مستمر دانش‌آموزان، تصریح کرد: دانش آموزان نباید فضای مطالعه عمومی را از دست دهند و از وجود معلمان خود باید  بیشترین بهره را ببرند.

او، ادامه داد: ما باید امیال فرزندانمان را بر اساس اصول قرآن و اخلاق هدایت کنیم تا انرژیشان درست و در راه صحیح صرف شود.

رئیس فدراسیون کشتی ایران، افزود:  باید خانواده‌ها به دین و شرعیات فرزندانشان با رفتار متشرع خود توجه ویژه داشته باشند زیرا که اگر این مهم درست شود بسیاری از مشکلات جوانان و نوجوانان خود به خود رفع می شود.

دبیر، اضافه کرد: کشتی ورزش ملی، سنتی، و مذهبی ماست و بیشترین افتخارات تاریخ ورزشی ایران را آورده است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.