مربی تیم فوتبال شهرخودرو در کنفرانس خبری پیش از دیدار با تیم مس رفنسجان در مورد این بازی توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نوازی مربی تیم فوتبال شهر خودرو در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر تیم مس رفسنجان اظهار کرد: جا دارد برای انصاریان دوست عزیزم آرزوی سلامتی کنم و ان شاالله در این روز عزیز خداوند علی را به مادرش ببخشد و هر چه زودتر سلامتی اش را به دست آورد. با توجه به بازی خوبی که در هفته گذشته ارائه کردیم و توانستیم سپاهان را با ۳ گل شکست بدهیم به طور حتم انتظارات از تیم ما بیشتر شد.

او ادامه داد: شرایط تیم ما خوب است و توانستیم در این ۳، ۴ روز تمرینات خوبی انجام بدهیم. آنچه که مردم و هواداران شهرخودرو انتظار داشتند را بازیکنان ما به خوبی با ارائه بازی‌های خوب برآورده کردند. امیدوارم فردا هم یک بازی خوب و مقتدرانه در زمین خودمان انجام بدهیم هر چند هواداران در بازی فردا نیستند، اما دلشان با تیم خود است.

نوازی گفت: حضور تیم مس رفسنجان انگیزه زیادی به بازیکنانش داده است و بازی‌های خوبی ارائه دادند. آن‌ها انگیزه خاص خود را دارند و ما هم انگیزه خاص خود را داریم و بازیکنان ما تلاش می‌کنند. امیدوارم فردا بتوانیم ۳ امتیاز بازی را به دست آوریم.

مربی شهرخودرو درباره مصدومان این تیم گفت: سیف الهی و حسن جعفری مصدومان تیم ما و اکبر صادقی و فرشاد فرجی هم محرومان تیم هستند. ما این ۴ بازیکن برای بازی فردا نداریم.

نوازی درباره اتفاقات رخ داده برای مجموعه شهر خودرو گفت: مسائل حاشیه‌ای در فوتبال هر چقدر که خوب باشید ناخودآگاه به وجود می‌آید و این موضوع طبیعی در فوتبال است و اتفاقات رخ داده برای مدیران باشگاه شهر خودرو جزئی از حواشی است، اما امیدوارم که اتفاق خاصی رخ ندهد که به تیم ما لطمه بخورد. با شناختی که از حمیداوی دارم اتفاقات حل می‌شود و آرامش به باشگاه و بازیکنان برمی گردد. حاشیه‌ها وجود دارد و ما باید خودمان را قوی کنیم تا در زمین مسابقه این مشکلات کنار بگذاریم تا به اهداف خود برسیم.

او افزود: پیروزی‌ها این حاشیه‌ها را پوشش می‌دهد و به چشم نمی‌آید. اگر با حاشیه وارد زمین مسابقه شویم اتفاقات خوبی رخ نمی‌دهد.

نوازی درباره اتفاقات رخ داده در پدیده برای شهر خودرو رخ می‌دهد، گفت: این افراد در مجموعه شهر خودرو بودند و از چند و چون این موضوع خبر نداریم و فقط این خبر را شنیدیم، اما امیدوارم مشکلات گریبانگیر باشگاه شهر خودرو نشود و اتفاقات رخ داده در پدیده برای شهرخودرو رخ ندهد که مردم و هواداران نگران نباشند. ان شالله مشکلات در مشهد حل شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار