شنیده می‌شود تیم ملی فوتسال کشورمان به احتمال زیاد خرداد ماه سال آینده در ۲ بازی دوستانه به مصاف تیم ملی برزیل می‌رود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال کشورمان شهریور ماه سال آینده باید در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ شرکت کند و از همین رو اردوی تمرینات تیم ملی فوتسال کشورمان روز دوشنبه به پایان رسید. همچنین شنیده می‌شود مرحله بعدی اردوی تمرینات ملی پوشان فوتسال کشورمان قرار است بعد از مشخص شدن ۶ تیم پایانی مسابقات لیگ برتر در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال برگزار شود.


بیشتر بخوانید


فوتسالیست‌های کشورمان قبل از حضور در مسابقات جام جهانی قرار است چند بازی دوستانه با تیم‌های بزرگ جهان انجام دهد که گفته می‌شود، تیم ملی فوتسال برزیل یکی از حریفان تدارکاتی است که قرار است به مصاف تیم ملی فوتسال کشورمان برود. هنوز زمان دقیقی برای برگزاری این مسابقه اعلام نشده است، اما شنیده می‌شود به احتمال بسیار زیاد این مسابقه خرداد و یا تیر ماه سال آینده به صورت رفت و برگشت برگزار شود.

مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۱ شهریور ماه سال آینده در لیتوانی برگزار خواهد شد. در دوره قبل این رقابت‌ها تیم ملی فوتسال کشورمان موفق شد در دیدار رده بندی تیم ملی پاراگوئه را شکست دهد و به مقام سومی این مسابقات دست یافت. همچنین تیم‌های آرژانتین و روسیه مقام‌های اول و دوم این بازی‌ها را به دست آوردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار