مهم‌ترین اخبار ورزشی استان قم در پانزدهم بهمن ماه ۱۳۹۹ را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مهم‌ترین خبر‌های ورزشی استان قم در پانزدهم بهمن ماه ۱۳۹۹به ورزش‌های فوتسال ، بسکتبال و هندبال اختصاص دارد.

شیمیدر قم مغلوب حریف شمالی شد

 تیم بسکتبال شیمیدر قم امروز در ادامه بازی‌های گروه ب لیگ برتر باشگاه‌های کشور و در هفته یازدهم این رقابت‌ها برابر کوچین آمل صف آرایی و با نتیجه ۸۹- ۹۸ بازی را به حریف واگذار کرد.


این نتیجه در حالی رقم خورد که شیمیدر در بازی رفت برابر این تیم به یک پیروزی آسان و با اختلاف زیاد رسیده بود و حالا با این شکست غیر منتظره و عجیب، دومین باخت فصل را متحمل شد و با ۲۲ امتیاط در جایگاه دوم جدول گروه ب باقی ماند.


بسکتبالیست‌های قمی فردا هم در هفته سیزدهم این رقابت‌ها به مصاف صنعت مس کرمان می‌روند.

 

فردوس قم صدرنشین ماند



تیم فوتسال فردوس قم در چهارمین روز از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال نوجوانان کشور ،شهرداری ساوه را با یک گل از پیش رو برداشت تا با ثبت چهارمین پیروزی متوالی، و کسب ۱۲ امتیاز صعود خود را به دور بعد این رقابت‌ها مسجل و صدرنشینی خود را تثبیت کند.

رضا غلامی زننده تک گل نماینده قم در این بازی بود.


فردوس فردا در آخرین روز مرحله گروهی این رقابت‌ها که به میزبانی اصفهان در حال پیگیری است، در دیداری تشریفاتی با فولاد هرمزگان روبرو می‌شود.


هندبالیست‌های قمی مرحله دوم لیگ برتر را با شکست آغاز کردند

 تیم هندبال پاس ناجای قم در اولین دیدار خود در مرحله دوم مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور، برابر تیم قدرتمند مس کرمان به میدان رفت و در پایان با نتیجه ۳۴ بر ۲۳ شکست خورد.


نماینده قم در دومین دیدار این مرحله به مصاف فراز بام دهدشت می‌رود.


مرحله دوم لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور به صورت متمرکز در سالن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مجموعه ورزشی انقلاب تهران در حال پیگیری است و تا ۲۱ بهمن ماه ادامه دارد.

کام سوهان قم تلخ شد

 تیم فوتبال امید‌های سوهان محمد امروز در هفته سوم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف استقلال نوین بجنورد رفت و در یک بازی خارج از خانه، با دریافت یک گل مغلوب حریف شد.


نماینده قم با این شکست و دو پیروزی در دیدار‌های قبلی، چهار امتیازی شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار