معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: در گذشت علی انصاریان حادثه تلخی بود؛ ما به فاصله ۷ روز ۲ تن از قهرمان‌های خوبمان را از دست دادیم.

مهدی علی نژاد، معاون وزیر ورزش و جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص در گذشت علی انصاریان، پیشکسوت فوتبال ایران اظهار کرد: حادثه تلخی بود. به فاصله ۷ روز ۲ تن از قهرمان‌های خوب خودمان را از دست دادیم. غم بزرگی برای ما بود. به جامعه ورزش و خانواده محترم این عزیزان تسلیت عرض می‌کنم.

او افزود: ویروس کرونا نشان داد که پیر و جوان، ورزشکار و غیر ورزشکار نمی شناسد. همه باید رعایت کنیم تا هیچ کدام از مردم عزیز کشورمان به این ویروس مبتلا نشوند. ضایعه بسیار بزرگی برای ورزش کشور بود. امیدوارم روح هر ۲ قهرمان ورزش کشور در آرامش باشد و با سیدالشهداء محشور شوند.

معاون وزیر ورزش و جوانان در خصوص میزبانی باشگاه‌ها در لیگ قهرمانان آسیا گفت: میزبانی وظیفه فدراسیون نیست و به عهده باشگاه است که باید آمادگی خود را به فدراسیون اعلام کند تا این اتفاق صورت بگیرد. در این راستا نامه‌ای به باشگاه‌ها زدیم، اما تا امروز با نبی که صحبت می‌کردم؛ هیچ باشگاهی اعلام آمادگی برای میزبانی نکرده است. اگر باشگاه‌ها بخواهند میزبانی را قبول کنند؛ وزارت ورزش و جوانان نیز در ابعاد حاکمیتی به آن‌ها کمک خواهد کرد.

علی نژاد در پایان خاطر نشان کرد: امروز هم به همت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مراسم تجلیلی از قهرمانان ۴ سال اخیر برگزار شد. کار ارزشمندی بود که با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی پیگیری شد و معتقدم این کار انگیزه خوبی به ورزشکاران این رشته می دهد تا کار خود را به خوبی پیش ببرند.


بیشتر بخوانید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار