شهردار شهرکرد گفت: شناسایی افراد متخلف در عرصه ساخت و ساز‌های غیرمجاز به صورت شبانه‌روزی در دستور کار قرار دارد و برخورد قاطع و قانونی با عاملان تشدید می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مهندس بهادر عبدالغنی شهردار شهرکرد در نشست با شرکت‌های بتن‌ریزی شهرکرد با بیان اینکه تولیدکنندگان بتن نقش به‌سزایی در تولید و اشتغال دارند، اظهار داشت: تولیدکنندگان بتن در شهرکرد براساس استاندارد‌ها فعالیت می‌کنند، اما می‌طلبد در راستای کاهش تخلفات در ساخت و ساز‌های غیرمجاز همکاری لازم را با مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری شهرکرد داشته باشند.

او با بیان اینکه به ساخت و ساز‌های غیرمجاز در شهر حساس هستیم، افزود: تلاش داریم با همراهی دستگاه‌های متولی در راستای مقابله با ساخت و ساز‌های غیرمجاز اقدامات لازم را انجام دهیم.


بیشتر بخوانید


عبدالغنی اضافه کرد: پیشگیری و برخورد با متخلفان در دستور کار قرار دارد و در همین زمینه از ابتدای امسال تاکنون با کمک دستگاه قضا چند فقره احکام قلع و قمع برای ساخت و ساز‌های غیرمجاز صادر و تخریب آن‌ها انجام شده است.

او ادامه داد: شناسایی افراد متخلف در عرصه ساخت و ساز‌های غیرمجاز به صورت شبانه‌روزی در دستور کار قرار دارد و برخورد قاطع و قانونی با عاملان تشدید می‌شود.

عبدالغنی گفت: شهروندان می‌توانند شکایات یا مشکلات ساخت و ساز غیرمجاز را به سامانه ۱۳۷ یا شماره تلفن ثابت ۰۳۸۳۲۲۲۴۸۴۹ اعلام نمایند تا در اولین زمان ممکن به درخواست شهروندان رسیدگی شود.

ولی الله شاهرخی‌فر مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری شهرکرد در ادامه نشست بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۲۱۸ ساختمان که ساخت و ساز‌های غیرمجاز انجام داده‌اند پلمب و از ادامه ساخت آن‌ها جلوگیری به عمل آمده است.

او با بیان اینکه برخورد با تخلفات در اولویت کاری این واحد است، افزود: تعطیلی ساخت و ساز، جمع‌آوری مصالح، مسدود نمودن ملک با دیوار بتی، اخذ حکم قضایی و ارجاع به کمیسیون ماده ۱۰۰، از جمله اقداماتی است که در راستای برخورد با متخلفان در امر ساخت و ساز انجام می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار