نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت : ۴۲ سال است که آمریکا را معطل خود کرده‌ایم، زیرا آن‌ها می‌دانند ایران اسلامی ابرقدرت بلامنازع منطقه است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در آیین رونمایی از بازسازی و نوسازی بالگرد‌هایی زمین‌گیر شده هوانیروز کرمانشاه که با حضور امیر قربانی فرمانده هوانیروز کشور همراه بود، بر ضرورت حفظ دستاورد‌های نظام تأکید کرد.

او گفت : قبل از انقلاب اسلامی تمام کاره‌ای ارتش ما در دست آمریکا بود و فرماندهان ما اجازه نداشتند کمترین دخالتی در تعمیرات تجهیزات نظامی را داشته باشند، اما امروزه به برکت انقلاب اسلامی، به مرحله‌ای از تکنولوژی و پیشرفت رسیده ایم که حتی توانایی ساخت بالگردو هواپیما را داریم.

علما افزود: امام آمد و فرهنگ «ما می‌توانیم» را در باور ما زنده کرد و با ایمان به همین فرهنگ، امروز یکی از ابر قدرت‌های اثرگذار در منطقه و جهان هستیم.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه امام راحل درس آزادگی و استقلال به دنیا داد، ادامه داد: سخنان امام راحل منبعث از آیات و روایات است و این جنس سخن هیچگاه تمامی ندارد و همواره حرف نو و تازه‌ای در هندسه سیاسی و فرهنگی مطرح می‌شود.

علما گفت: با همین نوع بینش است که مقام معظم رهبری امروز در مقابل تمام دنیای استکبار ایستاده است و ۴۲ سال است که آمریکا را معطل کرده‌ایم، زیرا آن‌ها می‌دانند ایران اسلامی ابرقدرت بلامنازع منطقه است

صفر تا صد بازسازی و اورهال بالگرد‌ها با تلاش متخصصان هوانیروز انجام می‌شود

فرمانده هوانیروز ارتش گفت: صفر تا صد بازسازی و اورهال بالگرد‌ها با تلاش متخصصان هوانیروز انجام می‌شود و در این زمینه به خودکفایی کامل رسیده ایم.

امیر یوسف قربانی گفت: پارسال موفق به انجام تعمیرات اساسی ۴۰ فروند بالگرد شدیم که این نشان دهنده دانش و تخصص نیرو‌های بومی همین سرزمین است.

او در خصوص ساخت سامانه دید در شب افزود: این سامانه پیش از این متعلق به چند کشور بود، اما امروز با دستان توانمند شرکت‌های دانش بنیان و کارکنان هوانیروز به مرحله بومی سازی رسیده است و می‌توانیم در طول شبانه روز پرواز‌های عملیاتی انجام دهیم.

فرمانده هوانیروز صنعت ساخت سامانه‌های نقطه زن را نیز بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران این آمادگی را دارد که قاطعانه هر گونه تهدیدی را از سوی دشمنان پاسخ دهد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.