رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به کمبود نیروی انسانی در حوزه قضایی فهرج گفت: نواقصی در حوزه انسانی مشاهده شد و با توجه به اینکه تعداد قضات کم است، به زودی یک نفر به جمع قاضی های این شهرستان اضافه می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان در سفر به شهرستان فهرج، مشکلات حوزه قضایی شهرستان فهرج را بررسی و دستورات لازم را صادر کرد.

او به درخواست های مراجعانِ حوزه قضایی فهرج رسیدگی و با آنها به گفت وگو پرداخت.

 موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان در حاشیه این کار با اعلام اینکه امنیت قابل قبولی در شهرستان فهرج وجود دارد، گفت: این امنیت و آرامش مرهون تلاش همکاران ما در حوزه قضایی و دستگاه های اطلاعاتی و انتظامی است که در مسیر امنیت و آرامش مردم تلاش می کنند.

او بیان داشت: مردم شهرستان فهرج سهم قابل توجهی در ایجاد امنیت پایدار دارند.

موحد افزود: امروز مسائل و مشکلات حوزه قضایی بررسی شد و از نزدیک شاهد تلاش ها و مجاهدت های همکارانمان در حوزه قضایی بودیم که تلاش می کنند خدمات بهتری به مردم فهرج ارائه کنند.

او با اشاره به کمبود نیروی انسانی در حوزه قضایی فهرج تصریح کرد: نواقصی در حوزه انسانی مشاهده شد و تعداد قضات در شهرستان فهرج کم است.

موحد بیان داشت: به تعداد مورد نیاز در شهرستان فهرج، قاضی در اختیار نداریم و پیگیری می کنیم که به زودی یک نفر به جمع قاضی های شهرستان اضافه شود تا در امور قضایی مردم تسریع بیشتری صورت بگیرد.

 این مقام قضایی یکی دیگر از مشکلات حوزه قضایی فهرج در بخش منابع انسانی را در حوزه کارمندی بیان کرد و گفت: مشکلات منابع انسانی در حوزه کارمندی داریم.

موحد با بیان اینکه متاسفانه پرونده ها در این شهرستان قابل توجه است، افزود: باید از ظرفیت های سران طوایف و ریش سفیدان استفاده کنیم و بدین ترتیب بسیاری از مسائلی که پیچیده نیست با تلاش خود مردم حل و فصل می شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار