سردار نقدی با اشاره به اینکه سرعت حرکت مقاومت شدت بیشتری گرفته و می رود ریشه مستبد آمریکا را به زیر بکشد، گفت: همه دنیا طلیعه های این افول و سقوط را می بینند و لمس می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سفر به کرمان با حضور در گلزار شهدای کرمان  به مقام شامخ شهدا به ویژه سید الشهدای مقاومت، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد.

حضور سردار نقدی در گلزار شهدای کرمان

او در گلزار شهدای کرمان طی مصاحبه ای با تبریک ایام ولادت حضرت زهرا(س)، میلاد با سعادت امام خمینی ( ره) و  دهه فجر گفت: یاد قهرمانی ها و رشادت های سردار بزرگ جهانیمان ، سردار سلیمانی را که تربیت شده مردم این دیار و این زاد و بوم است، گرامی می داریم. 

حضور سردار نقدی در گلزار شهدای کرمان

سردار نقدی تصریح کرد: همه مردم ایران از حاج قاسم خاطره دارند و شاید کسی نباشد که با این شهید مانوس نباشد و همه زندگی این شهید بزرگوار رشادت بود و غیر خاطره ها را باید پیدا کرد، همه زندگی شهید سلیمانی رشادت در میدان بود. 

سردار نقدی بیان کرد: انقلاب و  حرکت و مقاومتی که آغاز شده است  بسیار بزرگ تر از آن است که با رفتن  سرداران بزرگش متوقف شود، بلکه  حتی کند شود. 

حضور سردار نقدی در گلزار شهدای کرمان

او افزود: همان طور که دیدید حرکت مقاومت، شدت بیشتری گرفته و می رود ریشه مستبد آمریکا را به زیر بکشد و همه  دنیا دارند طلیعه های این افول و سقوط را می بینند و لمس می کنند و این ها آثار خون همین شهداست  و مظلومیت، پاکی و اخلاص این شهدا قاتلان را  به زیر می کشد و  ان شا اء الله اسلام را حاکم می کند. 

حضور سردار نقدی در گلزار شهدای کرمان

 معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با بیان اینکه امروز افتخار داریم که سفرمان را از کنار مرقد شریف سردار بزرگ، شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز کنیم، بیان کرد: افتتاح طرح های خدمت رسانی که  سپاه استان برای مردم محروم منطقه داشته  و برنامه های  فرهنگی که برای زادگاه  سردار شهید سلیمانی پیش بینی کرده اند، از برنامه های امروز من در سفر به استان کرمان است. 

او بیان کرد: در این سفر اجتماعی با پیشکسوتان سپاه  و رزمندگان دفاع مقدس خواهیم داشت. 

حضور سردار نقدی در گلزار شهدای کرمان

انتهای پیام / م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.