افزایش ۱۳ درصدی کشفیات موادمخدر

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از افزایش ۱۳ درصدی کشفیات انواع موادمخدر از ابتدای سال تاکنون در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  سرهنگ مجید یگانه پور  فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین گفت : امنیت و آرامش تمام ملت ایران مدیون خون پاک شهدا است و اگر امروز دشمنان ملت ایران به خود جرات نمی‌دهند تا به ایران اسلامی تعدی کنند به برکت خون شهداء است.


بیشتر بخوانید 


سرهنگ یگانه پور با تاکید بر اهمیت نقش رسانه‌ها در تبیین انقلاب افزود: اهمیت رسانه‌ها قابل چشم پوشی نیست، زیرا انعکاس صحیح و به موقع بعضی از جرائم می‌تواند منجر به کاهش و پیشگیری از آن‌ها شود. 

او با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در مقابله با جرائم در شهرستان عنوان داشت: در ده ماهه اول امسال دستگیر شدگان با افزایش ۲۲ درصدی وکشفیات انواع موادمخدر با افزایش ۱۳ درصدی همراه بوده است .

او  ادامه داد: در طول این مدت توقیف خودرو‌های متخلف با افزایش ۲۷ درصدی و تصادفات درون شهری نیز با کاهش ۱۹ درصدی همراه بوده است.

سرهنگ یگانه پور با بیان اینکه در ده ماهه امسال شاهد افزایش ۴۰ درصدی افزایش سرقت‌های خرد در شهرستان بوده ایم، افزود: در کنار آن ۵۳ درصد وقوع کشف جرم صورت گرفته .

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین در پایان افزود : در ده ماهه نخست امسال با توجه به محدودیت‌های کرونائی شاهد کاهش ۳۰ درصدی تصادفات برون شهری محدوده جغرافیائی شهرستان اسفراین بوده ایم.


انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.