پس از حدود ۹ سال وقفه؛

تولید دو سریال و یک تله فیلم در صدا و سیمای مرکز همدان آغاز شد

همزمان با دهه مبارک فجر تولید ۳ پروژه تلویزیونی، در صدا و سیمای مرکز همدان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سریال "نقش خاک" با موضوع معرفی شهر جهانی سفال لالجین ویژه ماه مبارک رمضان، سریال طنز "خریطه" با موضوع گنج یابی و تله فیلم "وندال "با موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادی از جمله این آثارتلویزیونی است.

 مهدی دهقان نیری مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان در مراسم آغاز فیلمبردای این برنامه‌ها گفت: پس از حدود ۹ سال وقفه این آثار ساخته می شود.

او تصریح کرد: در سریال خریطه آمال و  آرزوهای جوانان پرداخته می شود و بر تلاش و کار جوانان برای موفقیت در زندگی  به جای تکیه بر شانس تاکید شده است.

سید عباس فاطمی مدیرکل سیمای استان‌های سازمان صداوسیما هم در این مراسم گفت: این فیلم وسریال‌ها با مشارکت ۵۰ درصدی مدیران استان ها ساخته می شود و باقیمانده اعتبار را هم صداوسیما تامین می کند.امیدواریم ظرفیت‌های استان بیش از گذشته معرفی وکاربردی شود.

او با اشاره به اینکه در ساخت آثار تلویزیونی در استان ها  بهره مندی توان بومی مورد تاکید است  افزود: استان همدان ظرفیت های متنوعی دارد و در این سریال و فیلم ها تصویر زیبایی از همدان ، شهرستان های استان و فرهنگ مردم به خوبی دیده می شوند .

با پیش بینی عوامل تهیه کننده این آثار، سریال خریطه که به گویش قدیمی همدان صحبت می شود در ایام نوروز ۱۴۰۰ پخش می شود و تله فیلم وندال و سریال نقش خاک در نیمه اول سال بعد آماده پخش خواهد بود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.