مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ۱۷ طرح راهداری گرامیداشت دهه فجر در حوزه تحت پوشش این اداره‌کل آماده بهره‌برداری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، جلال الدین قادری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ۱۷ طرح راهداری با اعتبار ۷۰۴ هزار و ۳۱۰ میلیون ریال گرامیداشت دهه فجر در حوزه تحت پوشش این اداره‌کل آماده بهره‌برداری است.

او با بیان اینکه روکش آسفالت مسیر‌های ارتباطی نقش مهمی در تامین ایمنی عبور و مرور و کاهش استهلاک وسایل نقلیه و حفظ سرمایه‌های ملی دارد، اظهارداشت: همزمان با ایام الله دهه فجر ۱۱۰ کیلومتر عملیات زیرسازی و روکش آسفالت در شهرستان‌های دلگان، ایرانشهر، کنارک، چابهار و سرباز در حوزه تحت پوشش این اداره‌کل به بهره‌برداری می‌رسد.

او عملیات زیرسازی و ابنیه فنی راه‌های روستایی شهرستان سرباز به روستا‌های پرکسان و قادر آباد با اعتبار ۳۲ هزار میلیون ریال و پل ورودی نیکشهر با اعتبار ۱۰ هزار میلیون ریال را از دیگر طرح‌های آماده افتتاح این اداره‌کل در دهه فجر عنوان کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان همچنین از آغاز عملیات ساخت ۱۲ پروژه عمرانی با اعتبار افزون‌بر ۱۶۱ میلیارد تومان همزمان با دهه فجر در حوزه تحت پوشش این اداره‌کل خبر داد و افزود: همزمان با ایام الله دهه فجر عملیات احداث پل مورتینس و واریانت‌های طرفین پل در شهرستان قصرقند، مرمت و بازسازی دو دستگاه پل در محور مواصلاتی تلنگ- کالدان در ایرانشهر، احداث راه‌های روستایی کلانی- گواتر، کشاری – گستک و رهگام‌ها در شهرستان‌های تحت پوشش این اداره‌کل آغاز می‌شود.

او همچنین آغاز عملیات زیرسازی و آسفالت مسیر متسنگ اسپکه، زیرسازی و آسفالت مسیر گیران شهرستان فنوج، ساخت واریانت کیلومتر ۱۰ مسیر ارتباطی ایرانشهر-مهرستان، زیرسازی راه روستایی نیکشهر- بنت، زیرسازی و آسفالت مسیر رهگامها- پسوت شهرستان دشتیاری و زیرسازی و آسفالت محور مدانچ شهرستان فنوج را از دیگر پروژه‌های این اداره‌کل عنوان کرد که همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عملیات ساخت آن‌ها با اعتبار افزون‌بر ۱۶۱ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار