مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: ۲ دانش آموز استان موفق به کسب عناوین برتر رشته‌های فیلم مستند کوتاه و عکاسی در جشنواره فرهنگی هنری دختران امروز شدند.

واقعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: در جشنواره دختران امروز فاطمه محیا آهنی دانش آموز دوره متوسطه اول بیرجندی با تولید فیلم مستند کوتاه سخت مدرسه به عنوان برگزیده این رشته معرفی شد.

او افزود: عکس مرضیه حسینی دانش آموز دوره‌ی ابتدایی شهرستان سربیشه نیز با موضوع گذر از کرونا نیز به عنوان یکی از منتخبین رشته عکس جشنواره دختران امروز معرفی شد.

واقعی با بیان این که جشنواره فرهنگی، هنری دختران امروز در سطح ملی و با هدف هویت‌یابی دختران و نشان دادن نقش آنان در ایجاد فضای نشاط آور در خانواده برگزار شده است اظهار کرد: هویت‌یابی، شکوفایی استعداد و خلاقیت دانش‌آموزان دختر و تأثیر گذاری نقش دختران در دوران عبور از کرونا از دیگر اهداف این جشنواره به شمار می‌رود.


بیشتر بخوانید


مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی تصریح کرد: تاکنون دختران استان در جشنواره‌ها و مسابقات مختلف، رتبه‌های درخشان استانی و کشوری کسب کرده اند.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
بیرجندیا همیشه افتخار آفرینن