معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از کشف تجهیزات تولید ارز دیجیتال از داخل کارگاهی در محمودآباد خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ سیدجعفر ساداتی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: به منظورجلوگیری از قاچاق کالا و ارز و برخورد بامفسدان اقتصادی طرح تشدید مبارزه با قاچاق در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: در این راستا کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان محمود آباد با انجام اقدامات اطلاعاتی اعضای یک شرکت تولیدی که با مقاصد سودجویانه اقدام به راه اندازی و بهره برداری از دستگاه تولید ارز دیجیتال در آن کارگاه کرده بودند را شناسایی کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از دستگیری ۲ نفر در این ارتباط خبر داد و گفت: ماموران در بازرسی از کارگاه متعلق به متهمان ۹۰ دستگاه ماینر به همراه متعلقات آن کشف کردند.

سرهنگ ساداتی ارزش تجهیزات کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: ضمن پلمب کحل فعالیت متهمان، این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: مبارزه بی امان با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی گامی موثر در حمایت از تولید داخلی و سرمایه گذاری داخلی است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار