سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره برتری تیمش برابر تراکتور توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ‌یحیی ‌گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری یک بر صفر مقابل تراکتور اظهار کرد: درگذشت علی انصاریان را به همه فوتبال‌دوستان، جامعه ورزش و هنر، خانواده اش و به ویژه مادرش تسلیت می‌گویم. امیدوارم روحش شاد باشد و این پیروزی را هم به انصاریان تقدیم می‌کنیم.

او افزود: تراکتور یکی از تیم‌های خوب لیگ بوده و بازی کردن مقابل آن همیشه سخت است. بازیکنان ما خیلی خوب، با تمرکز و با انرژی بالا کار کردند. موقعیت‌های زیادی داشتیم و می‌توانستیم این دیدار را با اختلاف گل بیشتری ببریم.

گل محمدی ادامه داد: یکی از بهترین ‌بازی‌های این فصل ما بود و تمرکز خوبی در حمله و دفاع داشتیم. این برد را به بازیکنان و هواداران تبریک می‌گویم و باید از بازیکنانم به دلیل این بازی خوب تشکر کنم. همیشه به آن ها گفته‌ام باعث افتخار هواداران هستند و با تمام مشکلاتشان با قدرت کار را جلو برده و خیلی خوب از این مسائل عبور می‌کنند.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: باید از تمام افرادی که برای انجام این مسابقه زحمت کشیدند، تشکر کنم. به ویژه داوران که روز خیلی خوبی داشته و بازی را خوب مدیریت کردند. تیم خیلی قوی بود و باید برای تراکتور هم در ادامه آرزوی موفقیت کنم.

سرمربی تیم پرسپولیس افزود: تعویضمان خیلی خوب بود و ضمن مدیریت بازی، می‌توانستیم‌ گل‌هایمان را هم اضافه کنیم. بازیکنانم وظایف خود را به خوبی انجام داده و تعویض‌هایمان خوب جواب دادند. عالیشاه هم از وقتی به زمین آمد، خیلی خوب روند را مدیریت کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
آفرین بچه ها عالی رباز کردین ممنونیم با اینکنه ناراحتی غم انصاریان و میناوند تو چهره هاتون داد میزد اما زیبا بازی کردین
آخرین اخبار