سرمربی تیم فولاد خوزستان درباره بازی فردای این تیم مقابل صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی مقابل تیم صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر عنوان کرد: قبل از هر چیزی درگذشت علی انصاریان عزیز را به خانواده او، همه دوستان و جامعه بزرگ فوتبال تسلیت می‌گویم. علی انصاریان از هم دوره ای‌های ما بود و در تیم ملی خاطره‌های خوبی را با هم داشتیم.

او ادامه داد: در این ۲ هفته و به خاطر درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان عزیز به علت ابتلا به ویروس کرونا تمام مردم و خصوصا جامعه فوتبال از نظر روحی آسیب دیده اند و امیدوارم شرایط به حالت عادی بازگردد و شر ویروس کرونا از کشورمان کنده شود و سلامتی به جامعه بازگردد.

نکونام درباره بازی فردا گفت: صنعت نفت تیم خوبی است و بازیکنان با کیفیتی دارد و در خانه نیز تنها یک شکست کسب کرده؛ دیگر مسابقات را با پیروزی پشت سر گذاشته و در کل عملکرد خیلی خوبی را در بازی‌های خانگی خود نشان داده اند.

او ادامه داد: تیم ما هم برنامه‌های خاص خودش را برای بازی فردا دارد و امیدواریم بتوانیم از موقعیت‌های خودمان استفاده کنیم و به نتیجه مطلوب و مد نظر خودمان برسیم.

نکونام درباره حضور هواداران تیم صنعت نفت آبادان و تماشای بازی‌های این تیم در آبادان از روی بام خانه هایشان عنوان کرد:‌ ای کاش ویروس کرونا نبود و تماشاگران می‌توانستند در استادیوم حضور پیدا کنند.

او افزود: هر زمانی که من به آبادان رفتم، هواداران آبادانی شرایط خوبی را برای تیم خود فراهم کردند. همیشه و در هر شرایطی تیم خود را تشویق می‌کردند. دیدن چنین هوادارانی در فوتبال کشورمان جای خوشحالی دارد.

نکونام گفت: درباره حضور هواداران در بازی فردا، مشکلی نیست. به هر حال علاقه و عشقی است که مردم آبادان به تیم خود دارند.

نکونام در پایان گفت: امیدوارم با اتمام شیوع این ویروس (کرونا) تمام تیم‌ها در شهر‌های کشورمان بازی‌های خود را با حضور مردم و تماشاگران برگزار کنند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار