سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از اعمال سهمیه ۲۰ درصدی برای مدافعان سلامت خط مقدم مقابله با کرونا در آزمون استخدامی وزارت بهداشت خبر داد.

فاطمه زرین‌آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: آزمون استخدامی دانشگاه­های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور سال ۱۳۹۹  صبح روز جمعه ۲۴ بهمن ماه در ۱۹۵ شهرستان کشور برگزار می‌شود.

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش در ادامه از تخصیص نوعی سهمیه برای داوطلبان این آزمون که در خط مقدم مقابله با کرونا بوده اند خبر داد و گفت:  به نمره کسب شده کارکنان قرارداد کار معین، کارگری، شرکتی و متعهدین که در راستای وظایف و ماموریت‌های محوله  در مقابله با ویروس کرونا و درمان بیماری کرونا (کووید ۱۹) قرار گرفته اند سهمیه‌ای تعلق می‌گیرد.

زرین آمیزی درباره جزئیات اعمال این سهمیه گفت: مدافعان سلامتی که از تاریخ یکم اسفند ۹۸  در مراکز درمانی و بهداشتی زیرمجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، انستیتو پاستور و فوریت‌های پزشکی خدمت کرده اند، صرفاً در صورت برخورداری از شرایط لازم، به ازاء هر ماه سابقه خدمت، ۲ تا حداکثر ۲۰ درصد نمره کل آزمون استخدامی وزارت بهداشت افزون بر نمره  اولیه کسب خواهند کرد.

 آغاز تکمیل فرم خوداظهاری ویژه متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا از امروز

سخنگوی سازمان سنجش افزود: به منظور ارائه خدمات به آن دسته از متقاضیان این آزمون که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند)  سازمان سنجش با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه‌ای اتخاذ کرده است.

او ادامه داد: بر این اساس متقاضیانی که علائم بیماری آن‌ها از تاریخ ۱۱ بهمن ماه ۹۹  به صورت قطعی تایید شده، لازم است از امروز جمعه ۱۷ بهمن ماه ۹۹ لغایت شنبه ۱۸ بهمن ماه ۹۹  مورخ با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان (بخش سایر آزمون‌های استخدامی) فرم خوداظهاری را تکمیل و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان، نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری کنند.

سخنگوی سازمان سنجش ادامه داد: متقاضیانی که این فرم را تکمیل کنند براساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت از سایر متقاضیان جدا شده و آزمون آنها در یکی از بیمارستان‌های تعیین شده صرفاً در شهر‌های محل آزمون به همراه سایر متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فایزه
۱۲:۳۲ ۰۵ فروردين ۱۴۰۰
طبق دستوارالعمل نباید به نیروهای ستادی این ۲۰ نمره داده بشه. اما متاسفانه براساس خوداظهاری این ۲۰ نمره رو به ستادی ها هم دادن! بعد هم ،به نیروهای تجهیزات پزشکی ۲۰ نمره رو دادن. به نظر شما نیروی تجهیزات پزشکی کل روز و شیفت رو توی بخش کرونایی گذرونده!!!!!!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
چرا الان پیگیری نمیکنید که وزارت بهداشت تخلف کرده و بت درصد نمره اولیه و به بیست نمره کامل بدون اطلاع قبلی تغییر داده
France
مهدی
۲۲:۳۸ ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
الان اونایی که الکی تیک زدن یا اشتباه زدن چطور راستی آزمایی میشه
این که ۲۰ نمره میدن عادلانه نیست از این طرفم هر کی تیک زده بهش بیست نمره رو دادن
آخه از حسابدار چه ربطی به مبارزه با کرونا داره
یا اونی که ده روزه کلا کار کرده چرا باید بیست نمره بگیره؟
Iran (Islamic Republic of)
من
۱۸:۱۵ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
حالا اونایی که الکی براخودشون تیک زدن،سهمیه گرفتن،واقعا قبول میشن؟؟
Iran (Islamic Republic of)
من
۱۸:۱۵ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
حالا اونایی که الکی براخودشون تیک زدن،سهمیه گرفتن،واقعا قبول میشن؟؟
Iran (Islamic Republic of)
من
۱۸:۱۵ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
حالا اونایی که الکی براخودشون تیک زدن،سهمیه گرفتن،واقعا قبول میشن؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۵:۳۸ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
در مورد در نظر گرفتن سهمیه برای کادر درمانی که مستقیما با کرونا درگیر بوده البته نه ۲۰ درصد ک خیلی زیاده ، شاید بشه توجیه کرد، اما سهمیه دادن به الباقی فقط به صرف اینکه در بیمارستان بودند مثل حسابدر، IT ، کارشناس راه و ساختمان و کسانی که اصلا در بخش کرونا فعالیت نکرده اند کاملا ناحق و نابجاست باید به دقت نتایج و کارنامه ها کنترل بشه ، خیلی ها ب صرف قرار دادی بودن در بیمارستان این امتیاز رو برای خودشون در نظر گرفتند و تیک مربوط به اونو در موقع ثبت نام زدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
کساییکه به هر دلیل این سهمیه ۲۰ درصدی رو نداشتن واقعا احتمال قبولی براشون صفره واین اصلا عادلانه نیست. باید استخدام اونایی که سهمیه داشتن و اونایی که نداشتن جدا صورت می‌گرفت.
Luxembourg
ناشناس
۱۶:۵۱ ۰۷ اسفند ۱۳۹۹
خسته نشدید از امتیاز و رانت و سهمیه یهو میگفتین اولش ثبت نام نکنیم دیگه با هزار زحمت درس بخون زحمت بکش بعد یه عده بیان واسه خودشون سهمیه بذارن و همدیگه رو استخدام کنن . ۲۰ درصد، مگه چه خبره شهر هرته اینو اول میگفتین که بقیه افراد بدون سهمیه کرونا شرکت نمیکردن هم پولشون رفت هم وقتشون تلف شد!!!!!!!