مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: ۲۴ هزار بسته معیشتی اهدایی دفتر مقام معظم رهبری در قالب رزمایشی در استان توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، جاسم محمدی فارسانی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: ۲۴ هزار بسته معیشتی و۸۰۰ دستگاه بخاری و آبگرمکن و ۱۰ سری جهیزیه اهدایی دفتر مقام معظم رهبری در قالب رزمایشی در استان توزیع شد.

محمدی فارسانی  اظهار داشت: این کمک‌ها امروز با حضور معاون امداد کمیته امداد کشور در بین نیازمندان استان توزیع شدند.

به گفته اوکمیته امداد لرستان براساس تاکید مقام‌معظم‌رهبری در خصوص کمک‌مومنانه و مساوات و براساس طرح ایران همدل و در مرحله اول و دوم در بخش توزیع بسته‌های غذایی و غذای گرم ورود پیدا کرد.

مدیرکل کمیته امداد لرستان در این راستا به توزیع بیش از ۷۲۵ هزار پرس غذای گرم به ارزش بیش از ۱۴ میلیارد تومان، اشاره کرد و افزود: در بحث بسته‌های غذایی در مرحله اول، دوم و سوم، بیش از ۱۹۷ هزار بسته غذایی به ارزش بیش از ۶۴ میلیارد تومان بین نیازمندان و مددجویان امداد توزیع شده است.

فارسانی مجموع کمک‌های اختصاص یافته به بخش‌های غذای گرم‌و بسته‌های غذایی را بیش از ۷۸ میلیارد تومان برشمرد و گفت: یک‌بحث دیگر توجه به مناسبت‌ها بود به‌گونه‌ای که در شب یلدا حدود پنج هزار بسته غذایی توسط مراکز نیکوکاری به نیازمندان و مددجویان اختصاص یافت.

او با اشاره به توزیع یک هزار و ۲۰۶ مورد جهیزیه و کمک هزینه جهیزیه و یک هزار و ۵۵۰ دستگاه آبگرمکن و بخاری در ماه قبل، اضافه کرد: همچنین امروز ۱۰ سری جهیزیه و ۸۰۰ وسیله گرمایشی بخاری و آبگرمکن در بین نیازمندان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد لرستان اعلام‌کرد: ۵۲۶ دستگاه تبلت و گوشی هوشمند به ارزش ریالی بیش از دو میلیارد تومان توزیع شده که با توجه به جمعیت ۱۳ هزار و ۵۰۰ نفری دانش آموزان امداد و ۲ هزار و ۶۰۰ نفری دانشجویان تحت پوشش رقم پایینی است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.