در پنجمین روز از دهه فجر ۲۸طرح در برخی از شهرستان‌های خراسان جنوبی به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  برای اجرای ۲۸طرح در پنجمین روز دهه فجر ۵۰ میلیارد تومان هزینه شد.

شبکه جمع آوری و خط انتقال فاضلاب شهر قاین، بند خاکی روستای آویچ آرین شهر، شبکه روشنایی معابر شهری درح، بوستان کودک شهر آبیز به نمایندگی از ۴طرح شهری، بازسازی قنات روستای استند زیرکوه، طرح آبخیزداری در روستا‌های ماودر و نیوچ و اصلاح شبکه آب شهر دیهوک از جمله این طرح‌ها بود.

شهرستان قائنات - آرین شهر ۵طرح با هزینه ۳۲میلیارد و ۳۱۹میلیون تومان

در پنجمین روز از ایام ا... دهه فجر ۵طرح با هزینه ۳۲میلیارد و ۳۱۹میلیون تومان در شهرستان قائنات به بهره برداری رسید.

شبکه جمع آوری و خط انتقال فاضلاب شهر قاین، بند خاکی روستای آویچ آرین شهر با حجم ذخیره حدود ۸۰هزار مترمکعب، سایت مخازن ۵هزار مترمکعبی و لوله گذاری آب به طول ۳۳۰متر، آسفالت ۷کیلومتر از جاده روستای ثغوری و پمپ بنزین طرح هایست که برخی از مردم شهرستان قائنات از مزایای آن بهره‌مند شدند.

شهرستان سربیشه – درح ۱۳طرح با هزینه ۷میلیارد و ۴۹۵میلیون تومان

۱۳ طرح با هزینه ۷میلیارد و ۴۹۵میلیون تومان در بخش درح افتتاح شد.

احیا و مرمت قنات اکبرآباد، مجموعه بازی روستای کلاته بالا، شبکه روشنایی معابر شهری درح به نمایندگی از ۹طرح شهرستان سربیشه، واحد پرورش دام سبک از جمله طرح‌هایی بود که در بخش درح مردم از مزایای آن برخوردار شدند.


بیشتر بخوانید


شهرستان زیرکوه ۷طرح با هزینه ۵میلیارد و ۱۸۵میلیون تومان

اهالی شهرستان زیرکوه هم امروز شاهد بهره برداری از بوستان کودک شهر آبیز به نمایندگی از ۴طرح شهری، بازسازی قنات روستای استند، یک واحد مسکن معلولان به نمایندگی از ۳۵واحد در ۲۲روستا و برق رسانی به روستای برق بند آخوند با هزینه ۵میلیارد و ۱۸۵ میلیون تومان بودند.

شهرستان طبس – دیهوک ۳طرح با هزنیه ۳میلیارد و ۸۵۰میلیون تومان

دو طرح ابخیزداری در روستا‌های ماودر و نیوچ و اصلاح شبکه آب شهر دیهوک با ۳میلیارد و ۸۵۰میلیون تومان و برخورداری ۳۸۰۰نفر در دیهوک افتتاح شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.