حجت الاسلام محمدی گفت: تفاوت انقلاب اسلامی با بقیه انقلاب‌هایی که در جهان صورت گرفته در این است که در انقلاب اسلامی ایران رهبری دینی آن را هدایت کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  حجت الاسلام محمدی امام جمعه شهر طبس در نماز جمعه امروز با اشاره به اینکه ۲۲ بهمن عید قربان ملت ایران است بیان کرد: برای رسیدن به روز ۲۲ بهمن مردم زجر‌ها کشیده و شهید داده اند.

او گفت: انقلاب اسلامی ایران قابل مقایسه با انقلاب‌هایی که در دنیا اتفاق افتاده است نیست.

امام جمعه شهر طبس تصریح کرد: تفاوت انقلاب اسلامی با بقیه انقلاب‌های که در جهان صورت گرفته در این است که در انقلاب اسلامی ایران رهبری دینی تفاوت را با دیگر انقلاب‌ها رقم زده است.

امام جمعه شهر طبس با اشاره به اینکه در هیچ انقلابی تضمینی برای بقا وجود ندارد بیان کرد: در انقلاب اسلامی ایران رمز پیروزی انگیزه مردم مقصد متعالی مردم در رفع ظلم و قطع دست اجانب اتحاد و وحدت مردم برای بقای انقلاب است.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: ایدئولوژی در دین و ایمان دیگر تفاوت انقلاب اسلامی است که ایمان راسخ در برابر دشمنان در بین مردم نهادینه شده و آن‌ها را به صحنه کشانده است

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه باید حواسمان به نفوذی‌ها و آرامش جامعه باشد افزود : مسئولین بهترین خدمت را به مردم انجام دهند تا از حربه‌های دشمن که به دنبال ایجاد مشکل است دور و مصون باشیم.

او گفت: امروز احساس مسئولیت برای نوکری به مردم و خروج از بروکراسی اداری امید مردم را به انقلاب بیشتر می‌کند.

امام جمعه شهر طبس با اشاره به اینکه در جریان تغییر دولت آمریکا سخنان واهی توسط برخی مسئولین آمریکایی و چند کشور دیگر شاهد بوده ایم که از برجام دور جدید سخن می‌گویند بیان کرد عربستان و اسرائیل خبیث کیست که در خصوص حقوق ملت ایران صحبت کند چنین اتفاقی نخواهد افتاد

حجت الاسلام محمدی  با اشاره به سخن رهبر که گفت برگشت آمریکا به برجام مهم نیست و موضوع برجام هم اهمیتی ندارد آنچه که برای ملت مهم است رفع تحریم‌هاست  عنوان کرد: در این موضوع پیام ملت به مسئولین است که از مواضع انفعالی پرهیز کنند که تا آخرین قطره خون این ملت پای کار هستند و کوتاه نخواهند آمد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.