افتتاح یک مرکز نیکوکاری در کرمان

طی ششمین روز از دهه مبارک فجر مرکز نیکوکاری شهید محمدعلی مسعودی راد در شهر کرمان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، ناصر عسکری، قائم مقام کمیته امداد استان کرمان در مراسم افتتاح  مرکز نیکوکاری شهید محمدعلی مسعودی راد که با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مدیر کل اداره زندان‌های استان کرمان و جمعی از مسئولان استان و خانواده شهید محمد علی مسعودی راد برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی گفت: یکی از رسالت‌های مهم کمیته امداد در گام دوم انقلاب و در راستای توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی بحث برون سپاری کار امداد و واگذاری کار مردم به خود مردم است.

او با بیان اینکه هر کجا مردم در صحنه حضور داشته و پای کار بوداه اند کار‌ها به خوبی انجام شده افزود: فلسفه مراکز نیکوکاری نیز واگذاری کار مردم به خود مردم است.

عسکری بیان داشت: تاکنون ۳۶۵ مرکز نیکوکاری در استان کرمان راه اندازی شده است و خدمات خوبی با همکاری این مراکز به نیازمندان ارائه شده است.

او شناسایی نیازمندان و خیران هر محله را یکی از اهداف مهم راه اندازی مراکز نیکوکاری اعلام کرد و گفت: با این اقدام می‌توان کمک‌های خیران هر محله را جمع آوری و بین نیازمندان همان محله توزیع کرد.

قائم مقام کمیته امداد استان کرمان تصریح کرد: کمیته امداد به‌عنوان یک هماهنگ کننده در کنار مراکز نیکوکاری کار نظارت بر مراکز را بر عهده دارد که امیدواریم با هم افزایی و در کنار هم بودن بتوانیم خدمات خوبی به نیازمندان جامعه ارائه کنیم.

عسکری با اشاره به اینکه ۱۲۰ هزار خانواده تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند اظهار کرد: این آمار بالا زیبنده استان کرمان نیست، امیدواریم روزی برسد که هیچ فقیر و محرومی در جامعه نداشته باشیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار