امیری گفت: در کمک به تیم‌های فوتبال شیراز عدالت محوری رعایت می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در دیدار مدیرعامل باشگاه شهدای قشقایی با فرماندار شهرستان شهرستان شیراز، محمد رضا امیری فرماندار شیراز با اشاره به اینکه دولت تکلیف دارد موجبات شور و نشاط را در جامعه افزایش دهد گفت: ورزش یکی از راه‌های افزایش شور و نشاط در جامعه می‌باشد که رشته فوتبال در بین همه اقشار جامعه محبوبیت بالایی دارد و ما وظیفه داریم به این رشته نگاه ویژه داشته باشیم.

فرماندار شهرستان شیراز افزود: هم اکنون که دو تیم در لیگ دسته یک فوتبال کشور داریم و این بستر محیا است مجموعه فرمانداری بر اساس عدالت هر دو تیم را حمایت می‌کند و امیدواریم در یک رقابت سالم هر تیمی که شایستگی بیشتری داشته باشد به لیگ برتر صعود کند و البته خیلی مشتاقیم تا مانند سال‌های دور شاهد حضور ۲ تیم از فارس در لیگ برتر باشیم.

محمد رضا امیری بیان کرد: به منظور حمایت از تیم‌های ورزشی هر جا نیاز به ورود فرمانداری باشد با تمام توان حمایت خود را اعلام می‌کنیم.

او ادامه داد: در شورای ورزش شهرستان شیراز از مجموعه ورزش و جوانان خواستیم تا طرح و پیشنهاد حمایتی سایر دستگاه‌ها از ورزش و همچنین تیم‌های فوتبال شیراز را تهیه کنند و آن را به فرمانداری ارائه دهند تا پس از تصویب برای دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف برنامه و تکلیف مشخص شود.

فرماندار شهرستان شیراز با اشاره به حضور تیم‌های مختلف فوتبال در لیگ‌های برتر و دسته یک با حمایت شهرداری‌ها و شرکت‌ها و کارخانجات مختلف بیان کرد: باید با کارشناسی‌های موشکافانه مشخص شود که چرا فقط در فارس و شیراز موانع بر سر راه حمایت از تیم‌های لیگی وجود دارد.

امیری گفت: تیم شهدای قشقایی نیز در سال‌های عملکرد خوبی در فوتبال کشور داشته و طرفداران زیادی هم در کشور دارد و امیدواریم به زودی شاهد حضور این تیم در لیگ برتر فوتبال کشور باشیم.

در این دیدار که معاون سیاسی امنیتی، اجتماعی فرماندار هم حضور داشت سرمربی و ۲ نفر از اعضای هیات مدیره باشگاه نیز اشکان نجف پور مدیرعامل باشگاه را همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.