حجت الاسلام جعفری گفت: هر کس بخواهد با آمریکا سازش کند به خون شهدا خصوصا شهید حاج قاسم سلیمانی خیانت کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حجت الاسلام مرتضی جعفری ،خطیب جمعه شهرستان کوهبنان در خطبه های نماز جمعه پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: تلاش کنیم همواره پیرو سیره علوی، فاطمی و مهدوی باشیم و در عصر غیبت توشه‌ای برای آخرت خود تامین و مواظب زبان خودمان باشیم که گناه نکنیم.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: در دهه فجر انقلاب اسلامی هستیم و راهپیمایی ۲۲ بهمن را در پیش داریم که امسال بدلیل شیوع ویروس کرونا این مراسم بصورت رژه موتوری برگزار می‌شود.

او افزود: طرح حاج قاسم سلیمانی را بسیج با همکاری نیرو‌های بهداشت و درمان اجرا می کند و همکاری کنیم تا همچنان شاهد کاهش آمار کرونا باشیم.

حجت الاسلام جعفری ادامه داد: برخی افراد باید دست از لجبازی بردارند اگر به فکر خودشان نیستند به فکر دیگران باشند تا زمینه درگیری دیگران به کرونا را رقم نزنند.

او ابراز داشت: باید به جامعه ورزشی کشور درگذشت دو ورزشکار مطرح را تسلیت بگوییم مرحوم انصاری خدمت به مادر و مرحوم میناوند مداحی اهل بیت(ع) را کارنامه خود دارند.

خطیب جمعه کوهبنان گفت:خدمات مالی سپاه و بسیج به اقشار آسیب پذیر ستودنی است روز گذشته به همت سپاه ثارالله استان و ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان ۱۶۰ سبد کالای معیشتی تحت عنوان طرح شهید سلیمانی توزیع شد.

او تصریح کرد: از سلوک حضرت امام (ره) و اندیشه‌های حاج قاسم سلیمانی خدمت رسانی به اقشار نیازمند است از جمله سلوک حضرت امام (ره) محرومیت زدایی، استکبار ستیزی،  سازش نداشتن با کشور‌های کودک کش و ایستادگی در برابر ابرقدرت‌ها است در حالی که به فرموده مقام معظم رهبری این کشور قابل اعتماد نیست.

حجت الاسلام جعفری تاکید کرد: هر کس بخواهد با آمریکا سازش کند به خون شهدا خصوصا شهید حاج قاسم سلیمانی خیانت کرده است.

امام جمعه کوهبنان بیان داشت: مقام معظم رهبری خرید واکسن از کشور‌های استکباری را ممنوع اعلام کردند لذا شاهد ساخت و تولید واکسن داخلی هستیم.

او با استناد به منویات مقام معظم رهبری ابراز داشت: نگاه اسلام و جمهوری اسلامی به زنان جامعه نگاه تکریم و احترام است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار