نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

جوان گرایی ضرورتی بی بدیل برای ریل گذاری مسیر انقلاب

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: کشور برای اداره بهتر و پیشبرد اهداف به جوان گرایی و حرکت جوانانه نیاز دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد، نشاط و حرکت جوانانه و جوان گرایی را ضروتی بی بدیل برای ریل گذاری مسیر انقلاب بیان کرد و اظهار داشت: مردم با بصیرت در انتخاب‌های خود باید به این موضوع توجه زیادی کنند.

او افزود: نشاط و حرکت جوانانه به این معنا است که ارزش‌های انقلاب حفظ شود و اجازه ندهیم برخی با سوء مدیریت در اداره کشور خدا محوری، دین پروری، دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی و توانمندی‌های اقتصادی و معیشتی را کم رنگ کنند.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام والمسلمین نکونام اضافه کرد: اگر با بی درایتی انقلاب اسلامی از مسیر خود خارج شود به امام و شهدا جفا شده است و باید بسیار مراقب بود در انتخابات ۱۴۰۰ فردی انتخاب شود که شاخص‌های جوان گرایی و حرکت جوانانه را داشته باشد.

او ادامه داد: دستاورد‌های انقلاب اسلامی قابل شمارش نیست و ما در متن انقلابی زندگی می‌کنیم که سراسر برای مردم نعمت و عزت است و باید قدرش را بدانیم گویی که عده‌ای بد عمل کردند و بر این نور ظلمت بخشیدند و همین به گلایه مندی مردم منجر شده است، اما نباید از اصل و اساس انقلاب مایوس شد.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام به ۱۹ بهمن ۵۷ سالروز بیعت همافران با امام خمینی (ره) هم اشاره کرد و گفت: صد‌ها تن از نیرو‌های ارتشی و همافران در مدرسه علوی با امام خمینی (ره) بیعت کردند و علاوه بر کاستن هیمنه ارتش رژیم طاغوت، تیر خلاص را بر پیکره پهلوی زدند و این یعنی بصیرت و تصمیم درست در لحظات حساس که باید از آن درس گرفت.

او ۲۰ بهمن ۵۷ را هم یادآور شد و گفت: سالروز بیعت مردم استان چهار محال و بختیاری به ویژه بختیاری‌های غیور که در انزجاز از شاپور بختیار نخست وزیر وقت و اعلام حمایت از خمینی کبیر راهی تهران شدند و با امام راحل بیعت کردند و با شعار‌های انقلابی به خیال باطل بختیار مبنی بر برخورداری از پشتیبانی ایل و تبارش پایان دادند و این حرکت حماسی برای همیشه در روزشمار انقلاب و تاریخ کشور ثبت شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار