نشست پرسش و پاسخ فیلم سینمایی «مامان» با حضور عوامل فیلم و اهالی رسانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست پرسش و پاسخ فیلم سینمایی «مامان» با حضور عوامل فیلم و اهالی رسانه برگزار شد.

آرش انیسی درباره ساخت این اثر گفت: همیشه فیلمنامه می‌نوشتم می‌رفتم سراغ ساختش و بعد از گذشت مدت‌ها انجام نمی‌شد و سمت فیلمنامه بعدی می‌رفتم، اما از یک جایی گفتم باید یکی از فیلمنامه‌ها را تا انتها بروم و بسازم و خوشبختانه «مامان» ساخته شد.

مجید برزگر بیان کرد: نکته اول خود آرش بعد فیلمنامه دقیق و جذاب و با شخصیت پردازی درست باعث شد ترغیب شویم و آن را بسازیم.

رویا افشار عنوان کرد: هم شخصیت بسیار مقتدری دارد و هم اینکه بسیار مهربان است این ویژگی‌های شخصیت نسرین است.

امیر نوروزی بازیگر فیلم اظهار کرد: شخصیت من در فیلم منفی نیست او مثل همه آدم‌ها که بنا به موقعیت‌های مختلف تصمیم‌های متفاوتی می‌گیرند پیش می‌رود.

عرفان ابراهیمی دیگر بازیگر فیلم گفت: فیلمنامه فراز و فرود‌هایی داشت که می‌توانستم با روح خودم بپذیرم.

امیر شمس از بازیگران فیلم اظهار کرد: به عنوان فیلمی سخت چالش‌های فراوانی داشت، اما از نتیجه کار راضی هستم.

توضیحات عوامل فیلم سینمایی مامان درباره مسائل پیش روی ساخت فیلم

مجید برزگر در پاسخ به این سوال که چقدر در فیلمنامه و اعمال نگاهش نقش داشته، گفت: نقش داشتیدمن هیچ نقشی در فیلمنامه نداشتم و سطح خودم را در فیلم پایین نمی‌آورم. نگاه آرش را دوست داشتم و ابن باعث شد فیلم را بسازیم.

برزگر در پاسخ به این سوال که آیا مامان تا چه حد می‌تواند در اکران عمومی موفق باشد، عنوان کرد: فیلم‌های شبیه مامان حتما مخاطبان خودش را دارد. اگر فیلمی بیست میلیارد خرج کرده بخشی از مخاطبان را جذب می‌کند و فیلم‌هایی مانند مامان هم بخش دیگر مخاطب را به سینما‌ها می‌کشاند.

امیر شمس گفت: شخصیتم در مامان ارزش بیشتری برای من به نسبت فیلم مصلحت دارد. در فیلم مصلحت چند سکانس بیشتر بازی نکردم و دوستان زحمت کشیدند بخشی از نقشم را حذف کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار