مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:

یک پنالتی واضح برای ما گرفته نشد/ بازیکنانمان به توصیه‌ها گوش نکردند

میلیچ چرچیچ مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در رابطه با دربی اصفهان توضیحاتی داد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  میلیچ چرچیچ مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان بعد از باخت گاندو‌ها با نتیجه ۳-۱ مقابل تیم سپاهان در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: به تیم فوتبال سپاهان تبریک می‌گویم. آن‌ها خیلی خوب بازی کردند، اما تیم ما بازی را بد شروع کرد و نتوانستیم در مالکیت توپ موفق باشیم. سپاهان بازی را خیلی خوب کنترل کرد و توانست در ۱۰ دقیقه ابتدایی دروازه ما را باز کند.

او ادامه داد: در دقایق پایانی نیمه اول کنترل خوبی روی بازی و حتی چند موقعیت نیز داشتیم. قبلا  هم گفته ایم که علاقه‌ای به صحبت کردن در رابطه با داوری‌ها نداریم، اما در این بازی یک پنالتی واضح برای ما گرفته نشد. به اعتقاد من اگر آن پنالتی برای ما گرفته می‌شد، سرنوشت و حتی نتیجه بازی فرق می‌کرد.

چرچیچ در خصوص نیمه دوم این بازی بیان کرد: در نیمه دوم بازیکنان ما اشتباهات زیادی داشتند. آن‌ها باید به حرف‌هایی که در رختکن به آن‌ها زدیم گوش می‌کردند و به حرفمان احترام می‌گذاشتند. باید از اشتباهاتمان درس بگیریم. بازی امروز دربی بود و  برای بازی‌های بعدی باید نواقصمان را برطرف کنیم. بازیکنان تیم ما امروز تلاش خود را کردند، اما به نتیجه مطلوب نرسیدیم.

او در پایان گفت: ضعف‌هایی در خط حمله دیده می‌شود که برای گلزنی مشکل ایجاد کرده است و این ضعف‌ها باید حل شوند. من روز گذشته در رابطه با کیفیت بازیکنان صحبت کردم و گفتم که شاگردان محرم نوید کیا کیفیت خوبی دارند. امروز هم به آن‌ها تبریک می‌گویم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار