مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر تعداد فوتی‌های ناشی از ویروس منحوس کرونا را ۲۰۳ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۱۷۱ نفر از شهر اهر و ۳۳ نفر نیز از روستا‌ها و مناطق عشایری هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، میرزاپور مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر تعداد کل مبتلایان به ویروس  کرونا در شهرستان اهر  را ۵ هزار و ۴۲۸ نفر  اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۴ هزار و ۶۴۷ نفر از شهر اهر  و ۱۷۱ نفر از اهالی روستا‌های تابعه هستند.

 میرزاپور تعداد فوتی‌های ناشی از ویروس منحوس کرونا را ۲۰۳ نفر اعلام  کرد و گفت: از این تعداد ۱۷۱ نفر از شهر اهر و ۳۳ نفر نیز از روستا‌ها و مناطق عشایری هستند.

میرزاپور با ارائه گزارشی از بستری‌های کرونایی در بیمارستان باقر العلوم اهر افزود: کل بیماران بستری کرونا ۴۰ نفر است که از این تعداد هشت نفر  به علت وخامت حالشان به دستگاه تنفسی متصل هستند.

دبیر ستاد شهرستانی مقابله با ویروس کرونا گفت: مادران باردار، افراد چاق، افراد بالای ۶۵ سال، بیماران مبتلا به فشار خون بالا و دیابت جزو گروه‌های پرخطر از نظر بیماری کرونا هستند که ضرورت دارد با رعایت ضوابط بهداشتی  از حضور در تجمعات و مناطق پرخطر پرهیز کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر گفت: در صورت داشتن علائمی از جمله سرماخوردگی، تب، سردرد، بدن درد، اختلال بویایی یا چشایی و اسهال و استفراغ با نزدیکترین مرکز بهداشتی درمانی یا خانه بهداشت محل سکونت خود تماس بگیرند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار