مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: در یک سال گذشته ۲۰ طرح آموزشی با ۱۵۷ کلاس درس در استان همدان به بهره برداری رسیده است.

محمد پورداود مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با اعلام این خبر، ابیان کرد: تخریب و بازسازی مدرسه صدر صالح آباد و مقاوم سازی والحاقی مدرسه (مقاوم سازی ۵ کلاس و الحاق ۴ کلاس) روستای روان در شهرستان بهار از جمله طرح ها‌ی آموزشی استان است که در یک سال گذشته با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده اند.

او افزود: همچنین مقاوم سازی والحاقی مدرسه سعادت روستای علی آباد همدان، کارگاه هنرستان شبیری همدان، مدرسه ۷ کلاسه کارخانه قند حسین آباد بهار و مدرسه ۷ کلاسه پرلوک بهار از دیگر طرح‌های آموزشی استان به شمار می‌روند که در سال جاری با اعتبار ۵ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان افتتاح شده اند.

این مسئول با اشاره به این که همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۱۰ طرح آموزشی در سطح استان افتتاح می‌شوند، اظهار داشت: این طرح‌ها شامل مدرسه ۶ کلاسه حسین آباد شاملو، مدرسه ۱۲ کلاسه علی آباد دمق و مدرسه ۴ کلاسه اسلام آباد در شهرستان ملایر، ساخت سالن الحاقی مدرسه باباطاهر، تکمیل مدرسه خیری ۴ کلاسه الحاقی و احداث مدرسه ۹ کلاسه در شهرستان درگزین، مقاوم سازی مدرسه ۶ کلاسه ام‌البنین (س) منطقه قهاوند، زمین چمن مصنوعی شهرستان تویسرکان، کانون مشارکتی پاقلعه نهاوند و مدرسه امام خمینی (ره) شهرستان فامنین است که در مجموع ۱۶ میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان اعتبار به این طرح‌ها اختصاص یافته است.

پورداود افتتاح ۲ استخر از ۱۰ استخر فرهنگیان استان را از دیگر طرح‌های سال جاری خواند و افزود: ۸ استخر باقی مانده نیز از رشد فیزیکی قابل ملاحظه‌ای برخوردارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به ۳۴۲ طرح در حال اجرا، گفت: این طرح‌ها شامل ۲۵۸ طرح دولتی و ۸۴ طرح با مشارکت خیرین است.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.