رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری کردستان گفت:مه گرفتگی در برخی از محورهای استان کردستان دید افقی را تا حداکثر ۳۰۰ متر کاهش داده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،دانش زندی رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان با بیان اینکه بارش برف و باران از شامگاه پنجشنبه با ورود یک سامانه بارشی جاده‌های این استان را فرا گرفته است ،گفت: فعالیت این سامانه هم اکنون  در محورهای دیواندره - سقز محدوده سه راهی تکاب و گردنه "فیلان تاقی"، دیواندره - بیجار محدوده روستای سعد آباد، بانه - سقز محدوده گردنه "خان" و روستای تموغه  موجب لغزندگی سطح جاده و کاهش دید رانندگان شده است.

او افزود: طبق اعلام هواشناسی احتمال دارد فعالیت این سامانه تا روز یکشنبه تداوم داشته باشد به همین دلیل اختلال تردد در این مدت ادامه خواهد داشت.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای  توصیه می‌شود مسافران از انجام سفرهای غیر ضروری در جاده‌های استان خودداری کنند و در صورت لزوم وضعیت جاده ها را از سامانه ۱۴۱ راهداری از طریق پیام کوتاه، تماس تلفنی، نرم افزار همراه و تارنمای الکترونیکی استعلام کنند.

گفتنی است؛طبق اعلام هواشناسی کردستان، تا صبح روز یکشنبه به علت تداوم فعالیت سامانه بارشی احتمال رعد و برق، وزش باد شدید، در ارتفاعات برف و باران و در برخی نقاط مه و کاهش دید افقی وجود دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.