امام جمعه مهریز گفت: حفظ و حراست از انقلاب اسلامی وظیفه همگانی است و تمام اقشار جامعه باید نسبت به انقلاب حساس و جدی باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  حجت الا سلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه مهریز در مراسم تکریم و معارفه رییس سازمان تبلیغات اسلامی مهریز، گفت: اینکه امام خمینی (ره) فرمود انقلاب اسلامی را به همه جهان صادر می‌کنیم به معنای نشر فرهنگ فاطمی، علوی و میراث ائمه اطهار (ع) به همه جهان است و امروز این رسالت مهم برعهده ما قرار دارد.

او یاد و خاطره همه کسانی که در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی فداکاری کردند را گرامی داشت و تصریح کرد: بایدقدردان کسانی باشیم که با مبارزه، تحمل درد و رنج شکنجه و تبعید زمینه پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم کردند و این ایام فرصت قدردانی بیشتر از این عزیزان است.

حجت الاسلام والمسلمین محی الدینی اظهار داشت: امام خمینی (ره) امانت انقلاب را که با مشقت بسیاری به پیروزی رسید به همه آحاد جامعه سپرده است و رسم امانت‌داری بر این مهم استوار است که از این امانت مهم و الهی نگهبانی و حراست کنیم و پشتیبان رهنمود‌های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی باشیم.

او با بیان اینکه دشمن تلاش دارد تا با روش‌های مختلف به انقلاب اسلامی و نظام برخواسته از آن آسیب بزند، افزود: دشمن پس از شکست در عرصه‌های مختلف از جمله جنگ نظامی و تحریم، تلاش دارد تا از طریق جنگ نرم و عرصه‌های فرهنگی و نفوذ به اهداف خود برسد که در این خصوص باید بصیرت و آگاهی خود را افزایش دهیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار