به مناسبت دهه مبارک فجر؛

عملیات گازرسانی به ۵ روستای ارومیه به بهره‌برداری رسید

به مناسبت دهه مبارک فجر، ۵ روستای شهرستان ارومیه از گاز طبیعی بهره مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، علیرضا حاجی‌زاده رئیس بهره‌برداری شرکت گاز آذربایجان‌غربی در روستای کانی شوریک در مراسم افتتاح این طرح ها اعلام کرد: شهرستان ارومیه از نظر برخورداری خانوار روستایی از نعمت گاز جلوتر از میانگین استانی است.

او اظهار کرد: درصد برخورداری خانوار گاز روستایی شهرستان ارومیه حدود ۷۶ درصد است که در این زمینه ۵ درصد از میانگین استانی جلوتر هستیم.

حاجی زاده با بیان اینکه، در شهرستان ارومیه ۱۳۱ روستا در حال گازرسانی هستند، افزود: علاوه بر این ۱۹ روستا نیز در حال انتخاب پیمانکار هستند.

رئیس بهره‌برداری شرکت گاز استان، با اعلام اینکه ۱۷ درصد خانوار روستایی بخش صومای برادوست از نعمت گاز برخوردارند، گفت: در این بخش هم اکنون گازرسانی به ۲۲ روستا در حال اجراست و ۱۶ روستای دیگر نیز در در شرف انتخاب پیمانکار هستند.

حاجی‌زاده با اشاره به افتتاح گازرسانی ۵ روستا به مناسبت دهه مبارک فجر، گفت: به میمنت این ایام، روستا‌های شیخ‌لر مزاری، مملکان، نیچلان، کانی شوریک و محوطه به شبکه گاز کشور متصل شدند.

به گفته وی، گازرسانی به ۳ روستای بخش صومای برادوست نیز امروز کلنگ‌زنی می‌شود.

مقابلی فرماندار ارومیه نیز در این مراسم، با اشاره به افتتاح گاز ۵ روستا و کلنگ‌زنی ۳ روستای دیگر این شهرستان، گفت: توجه به نقاط محروم و کم برخوردار از سوی شرکت گاز آذربایجان‌غربی قابل تقدیر است و امیدواریم با تداوم گازرسانی به روستا‌های ارومیه شاهد افزایش درصد برخوردار خانوار روستایی این شهرستان از نعمت گاز باشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.