دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل گفت: در اردبیل ۶۰۰ معتاد متجاهر شناسایی شده و زمینه درمان و اشتغال این افراد فراهم می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهنام بهشتی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل به افتتاح اولین مرکز درمان و باز توانی جامع اعتیاد در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: زمین احداثی این مرکز با مشارکت استانداری و بهزیستی استان اردبیل خریداری شده و شورای مبارزه با مواد مخدر نیز در جهت تجهیز و راه اندازی این مرکز ۲ میلیارد تومان اختصاص داده است.

او از همکاری و مساعدت سایر دستگاه‌های اجرایی برای تجهیز و تکمیل امکانات این مرکز قدردانی کرد و افزود: ۳۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و با تخصیص ویژه فرمانداری اردبیل هزینه شده و اداره کل ورزش و جوانان نیز در جهت ایجاد اتاق ورزش و تجهیز امکانات ورزشی این مرکز گام‌های بسیار مؤثری را برداشته است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل از راه اندازی بخش دندانپزشکی و امکانات ویژه درمانی و بهداشتی در این مرکز نیز خبر داد و گفت: در تلاش هستیم ضمن تکمیل کادر درمانی این مرکز، زمینه کار آموزی و گذراندن طرح‌های جامع روانشناسی بالینی و مشاوره را توسط دانشجویان و اساتید برجسته استان اردبیل فراهم کنیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.